Webbcamprogram till Lenovo 500 FHD ?

Permalänk
Medlem

Webbcamprogram till Lenovo 500 FHD ?

hej!
Precis köpt mig en Lenovo 500 FHD webbcam, den funkar bra och så, MEN, hur ska jag hitta ett program att spela in videos??
Googlat men inte hittat något än, så tänkte kolla här på sweclockers om någon har ett bra program ett tipsa!
Mvh Lewin

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Lewins:

hej!
Precis köpt mig en Lenovo 500 FHD webbcam, den funkar bra och så, MEN, hur ska jag hitta ett program att spela in videos??
Googlat men inte hittat något än, så tänkte kolla här på sweclockers om någon har ett bra program ett tipsa!
Mvh Lewin

Om du inte har några specifika krav så använd "Kamera" i Windows, har du mer avancerade krav så tala om dem.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Kan ju dra en generell rekommendation om OBS studio, fungerar bra för kamera, inspelning av skärm, där du kan spara video lokalt, och även streama till olika tjänster om du önskar.
Bra stöd för att ändra ljudvolym på klippet utan att behöva redigera i efterhand, vilket jag lägger stor vikt på.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.