[AVSLUTAD] Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC White

Permalänk
Medlem

[AVSLUTAD] Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC White

Hej
Säljer nu mitt grafikkort Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC White till följd av att jag inte hinner använda det tillräckligt på grund av jobb/barn, så när jag väl får chansen att lira spelar jag ett spel från 1998 för att koppla av

Fungerar mycket bra och väldigt tyst i drift med 0-fanspeed när den inte taxeras så mycket. Byggde ett försök till nära ljudlös dator och denna passade in väl i denna då det som mest hörs att luft flyttas vid mer krävande spel.

Prisjakt Gigabyte RTX 2070 Super Gaming white
Lägsta pris per idag är 6182kr och jag tänker mig 5000kr vid försäljning eller högstbjudande, låter den ligga uppe ett tag och har kontakt med högstbjudande vid behov av avstämning. Produkten är registrerad på Gigabyte Aourus och har där 4 års garanti fram till 2023-09-26. Kontot är registrerat med min mailadress men inloggningsuppfiterna till medlemssidan där man gör garantiärenden får ni självklart.

Produkten köptes via Computersalg och kvitto kan tillhandahållas (köptes genom företag).

Kan antingen hämtas här på plats i Sundsvall eller fraktas mot kostnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 4000 + frakt

Permalänk
Avstängd

4200 + frakt

Permalänk
Medlem

Högsta bud nu är 5000 och budgivningen stannar därmed. Tack för deltagande!

Permalänk

Är det sålt

Är det sålt bor i Sundsvall och kan hämta den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kristeraguilera:

Är det sålt bor i Sundsvall och kan hämta den

Hej försäljningen är dessvärre avslutad men rekommenderar att du sitter på händerna i 1månad till då vi har info om nya generationens kort