Assassins Creed Valhalla

Permalänk
Avstängd
Skrivet av versions:

kan bekräfta att det är kontroller det handlar om. jag och min kompis har precis samma problem. det som händer är att när man byter från tangentbord och mus till kontroll (genom att röra något på kontrollen) försvinner ljudet i någon sekund. inget enormt problem egentligen men kan vara irriterande om man råkar komma åt musen tänker jag mig.

Testade nu och det är som du säger. Ljudet försvinner när jag rör musen.

Update: Tror jag hittat en lösning. Ändrade i inställningarna under input från hybrid till xbox kontroll sedan dess har jag inte haft några problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fissure:

Spelet va så ögonbedövande fult på PC att jag inte orka mer än några timmar, detta trots sharpen filter. Herregud allt ser verkligen ut som skit

Felet är hos dig, antingen det du spelar på eller dina ögon. Spelet är helt otroligt snyggt; landskap, terräng, detaljer i ansikten. Sjukt verklighetstroget.

Permalänk
Inaktiv

Jag kan halvt hålla med faktiskt. Spelade lite nu ikväll, tycker inte spelet ser jättebra ut just nu. I helgen upplevde jag det se bättre ut. Det är något med hur spelet ser ut som stör även mig, även om jag överlag tycker att det ser väldigt bra ut. Kan vara att spelvärlden känns väldigt stel och icke-dynamisk. Typ vattnet. Och då har vi haft maffigt vatten i framförallt Black Flag.

Omgivningarna känns realistiska, lite som Wicher 3 där miljöerna faktiskt ser ut som något naturen själv skulle kunna skapat och inte bara rent påhitt där man stoppat in lite kullar och skit.

Men Witcher 3 och dess träd som rör sig i vinden. Förvisso fick det spelet klagomål för att det skulle vara överdrivet mycket röreleser men samtidigt dämpade det stelheten i spelvärlden. Nu har jag inte fokuserat jättemycket på omgivningarna i Valhalla ännu, kanske finns likheter även här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av legis:

Felet är hos dig, antingen det du spelar på eller dina ögon. Spelet är helt otroligt snyggt; landskap, terräng, detaljer i ansikten. Sjukt verklighetstroget.

Nädå, spelet ser gräsligt ut. Nog du som kanske borde skaffa glasögon då, allt du ser kanske redan är utsmetad smörja kan ju inte stänga av den hemska AA som de envisas med att använda? Fan hjälper detaljer i ansiktena när alla ser ut att vara botoxade, inte en muskel i nyllet som fungerar. Eller allt hår som ser ut som pixelerad svinto. Snötesseleringen är hemsk, och draw distance likaså. Popins och lod nivår som är rent av hemska, testa titta på kråkhelvetet när man kör en sync. Ser ut som något från sent 2000 tal.
Kanske blir magiskt bättre efter Norge men betvivlar det...

Visa signatur

Intel 7700K @ 5,1ghz (Binned) | Custom H2O Loop | Asus Maximus IX Hero | 32GB Corsair @ 3200mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem

Spelet har lite udda Depth of Field (DOF) då och då (framförallt i cut-scenes). Vill man ha en skarp bild går det att stänga av i inställningarna. Motion blur är också en sak man kan stänga av, det är en 24/30fps funktion för att den låga frameraten inte ska verka så låg (rörelsehack blir mindre tydliga).

Permalänk
Medlem

35 timmar in i spelet börjar jag känna exakt såhär.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fissure:

Nädå, spelet ser gräsligt ut. Nog du som kanske borde skaffa glasögon då, allt du ser kanske redan är utsmetad smörja kan ju inte stänga av den hemska AA som de envisas med att använda? Fan hjälper detaljer i ansiktena när alla ser ut att vara botoxade, inte en muskel i nyllet som fungerar. Eller allt hår som ser ut som pixelerad svinto. Snötesseleringen är hemsk, och draw distance likaså. Popins och lod nivår som är rent av hemska, testa titta på kråkhelvetet när man kör en sync. Ser ut som något från sent 2000 tal.
Kanske blir magiskt bättre efter Norge men betvivlar det...

Håller inte med alls, men då kör jag på Series X och inte PC...

Permalänk
Avstängd

Jag har stött på en irriterande bugg. Jag försöker samla alla artifacts, mysteries och wealth. I ledecestrescire har jag nu samlat allt utom en artifact. Det är flying paper som ligger i repton. Den varken syns på kartan eller går att starta. Jag har klättrat upp i tornet där den är ovh kan se den klart och tydligt med det går inte att integrera med den. Någon annan som lyclats ta den? Detta stör mig som satan skiter egentligen i själva rewarden stör mig på att jag har 12/13 collected.

Permalänk
Medlem

Spelat ca 5-6 timmar nu. Och är det bara för mig spelet buggar sjukt mycket? Spelar på PC och kommer fan snart lägga ner och invänta en uppdatering....

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerban:

Spelat ca 5-6 timmar nu. Och är det bara för mig spelet buggar sjukt mycket? Spelar på PC och kommer fan snart lägga ner och invänta en uppdatering....

Vad är det för buggar? Har bara stött på en bugg då jag råkade tappa ett lik som skulle bäras till en by och det försvann när det landade på marken. Men det kom tillbaka där jag först plockade upp det när jag savade och loadade spelet.
Har sett några roliga buggar på reddit med flygande båtar och sånt skoj.

Spelat 50 timmar.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Loading screens som aldrig kommer någonstans, uppdragsfolk som bara står still. Det löser sig med en "Quit to title screen" och får då göra om en bit av uppdraget. Men nu har det hänt säkert 5ggr på dom här timmarna och jag börjar bli riktigt, riktigt trött på skiten.

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Tycker spelet är grymt snyggt. Spelar med RTX 3080 10900k med allt på ultra. Bara ett par timmar in i det men har inte upptäckt några buggar än. Viktigast är att det är bra "flyt" i spelet och det tycker jag absolut att det är.

Visa signatur

MSI RTX 3080 Ventus OC, i9 10850K, MSI Z490 Ace, Corsair 2x16gb 3200 mhz Vengeance LPX, Fractal Design Define 7 Compact, Noctua NH-D15 chromax.black

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snoddas:

Tycker spelet är grymt snyggt. Spelar med RTX 3080 10900k med allt på ultra. Bara ett par timmar in i det men har inte upptäckt några buggar än. Viktigast är att det är bra "flyt" i spelet och det tycker jag absolut att det är.

Vet inte vad du kört för spel och så innan, men sitter på typ identisk hårdvara och 1440p och spelet ser rent ut sagt skit ut. Är man van att lira visuellt riktigt bra spel som Division 2 i vanliga fall, så ser de gräsligt ut. Gjorde refund på skiten. Samma sak med nya COD. Ser ut som uppskalade 720p texturer. Inte ens med sharpening tools går de få spelet att se snyggt ut 15 meter bort ifrån sig

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

Vet inte vad du kört för spel och så innan, men sitter på typ identisk hårdvara och 1440p och spelet ser rent ut sagt skit ut. Är man van att lira visuellt riktigt bra spel som Division 2 i vanliga fall, så ser de gräsligt ut. Gjorde refund på skiten. Samma sak med nya COD. Ser ut som uppskalade 720p texturer. Inte ens med sharpening tools går de få spelet att se snyggt ut 15 meter bort ifrån sig

Förstår inte detta alls. Jag har över 500 timmar Division 2 och nu 45 timmar Valhalla och spelet är riktigt snyggt även i jämförelse med Division 2.

Nu har jag inte lirat Valhalla på PC, men den gemensamma faktorn hittills för de som tycker att Valhalla är fult är att de lirar på PC, så det måste vara något annat än spelet som påverkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av legis:

Förstår inte detta alls. Jag har över 500 timmar Division 2 och nu 45 timmar Valhalla och spelet är riktigt snyggt även i jämförelse med Division 2.

Nu har jag inte lirat Valhalla på PC, men den gemensamma faktorn hittills för de som tycker att Valhalla är fult är att de lirar på PC, så det måste vara något annat än spelet som påverkar.

Googlar man "problemet" så är de väldigt många som över överens, spelet ser rent ut sagt dogshit ut på PC av nån anledning.

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

Googlar man "problemet" så är de väldigt många som över överens, spelet ser rent ut sagt dogshit ut på PC av nån anledning.

Tur att det inte gör det på min PC 😊
Tror inte jag sett ett snyggare spel när det kommer till miljöer.
Ansikten är det lite sämre på. Helt klart. Min första tanke när jag startade spelet var att grafiken var sämre än Odyssey men det ändrades när det inte var så mycket close ups inträngd i en trähydda.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

Googlar man "problemet" så är de väldigt många som över överens, spelet ser rent ut sagt dogshit ut på PC av nån anledning.

Har du ändrat resolution scaling till 100%? Spelet är nämligen på typ 70% som default oavsett preset av någon anledning. Kanske inte det snyggaste spelet jag spelat men så extremt hemskt är det väl inte. Dock håller jag med om ansiktsanimation etc, skulle inte säga att spelet är en förbättring jämfört med Odyssey sett till det visuella.

OT: Har spelat typ 35h och tycker spelet är ganska kul. Nice combat men det börjar typ kännas för enkelt trots högre level fiender, bossen i första

Seer vision

Dold text

questlinen dödade jag genom att i princip bara spamma attack utan risk att dö alls. Jämfört med tidigare exempelvis "daughter of (något jag inte minns)" side quest boss i Soma questline regionen där jag faktiskt dog några gånger och var tvungen att använda abilities och heal etc innan jag klarade det, får prova ändra till svåraste difficulty(kör normal nu).

Bara jag som är sjukt besviken över att det inte finns några achievements på PC? Man är ju nästan tvungen att collecta allt så tråkigt att inte få några achievements för det. Finns bara "challenges" i Ubisoft Connect som inte är samma som achievements som finns på konsolerna utan det är bara några få challenges i jämförelse. Du får t.ex. inget för att döda alla order members eller för att göra 100% av allt på kartan.

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Medlem

Jag tycker att spelet i allmänhet är tjusigare än Origins och Odyssey men att det finns områden där det skett en tillbakagång. Det gäller även action och gameplay. Överlag ett bra köp,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fissure:

Nädå, spelet ser gräsligt ut. Nog du som kanske borde skaffa glasögon då, allt du ser kanske redan är utsmetad smörja kan ju inte stänga av den hemska AA som de envisas med att använda? Fan hjälper detaljer i ansiktena när alla ser ut att vara botoxade, inte en muskel i nyllet som fungerar. Eller allt hår som ser ut som pixelerad svinto. Snötesseleringen är hemsk, och draw distance likaså. Popins och lod nivår som är rent av hemska, testa titta på kråkhelvetet när man kör en sync. Ser ut som något från sent 2000 tal.
Kanske blir magiskt bättre efter Norge men betvivlar det...

Jag kör AA på low då den är extremt prestandatung utan anledning och med lite nVidia sharpening blir allt rätt så krispigt och fint. Visst, måste väl säga att Witcher 3 med texturpaketsmodden såg fantastiskt skarpt och fint ut men Valhalla är inte långt ifrån. Håller däremot med om att ansikterna inte är de bästa, tycker de gjorde bättre ifrån sig i Odyssey. Snön håller jag väl delvis med om men har heller inte sett många spel som gjort det bra förutom Horizon och Division. Draw distance håller jag inte med om, tror jag kör Very High och det funkar riktigt bra. Ja, LOD är väl inte fantastisk från kråkan men det var inte mycket bättre i Odyssey heller och tror ärligt talat inte något spel gör det fantastiskt mycket bättre.

Jag föredrar England framför Norge och det finns mycket vackert att titta på där. Otroligt många detaljer i varje hydda, hus eller borg. Ljussättningen är fantastiskt och mycket stämningsfull. De flesta texturer är otroligt detaljrika. Ja, det finns inte mycket att anmärka på där faktiskt.

Skrivet av Jerban:

Spelat ca 5-6 timmar nu. Och är det bara för mig spelet buggar sjukt mycket? Spelar på PC och kommer fan snart lägga ner och invänta en uppdatering....

Lirat i 15h nu och inte stött på någon bugg förutom lite pathing problem här och där, dock inget allvarligt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jag kör AA på low då den är extremt prestandatung utan anledning och med lite nVidia sharpening blir allt rätt så krispigt och fint. Visst, måste väl säga att Witcher 3 med texturpaketsmodden såg fantastiskt skarpt och fint ut men Valhalla är inte långt ifrån. Håller däremot med om att ansikterna inte är de bästa, tycker de gjorde bättre ifrån sig i Odyssey. Snön håller jag väl delvis med om men har heller inte sett många spel som gjort det bra förutom Horizon och Division. Draw distance håller jag inte med om, tror jag kör Very High och det funkar riktigt bra. Ja, LOD är väl inte fantastisk från kråkan men det var inte mycket bättre i Odyssey heller och tror ärligt talat inte något spel gör det fantastiskt mycket bättre.

Jag föredrar England framför Norge och det finns mycket vackert att titta på där. Otroligt många detaljer i varje hydda, hus eller borg. Ljussättningen är fantastiskt och mycket stämningsfull. De flesta texturer är otroligt detaljrika. Ja, det finns inte mycket att anmärka på där faktiskt.

Lirat i 15h nu och inte stött på någon bugg förutom lite pathing problem här och där, dock inget allvarligt.

Har stött på så mycket buggar nu att jag funderar på att kräva pengarna tillbaka. Och jag har testat andra drivrutiner och även testat installera om Windows. Bara nu ikväll har jag antigen fått starta om uppdraget eller stänga ner hela spelet 4ggr.

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerban:

Har stött på så mycket buggar nu att jag funderar på att kräva pengarna tillbaka. Och jag har testat andra drivrutiner och även testat installera om Windows. Bara nu ikväll har jag antigen fått starta om uppdraget eller stänga ner hela spelet 4ggr.

Vad jobbigt, förstår om du vill göra en refund. Lirade 2h nyss, fortfarande inget att klaga på.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Har haft en krasch under mina första 15 timmar. Det är ändå ok mtp att spelet lär patchas mer vartefterom. Kör på ultra/high och har 55ish fps.

Uppöever inte spelet som överdrivet buggigt öht, kanske bara har tur att det råkar spela bra med min setup.

Att det skulle vara fult håller jag inte med om, men räknar med att det handlar om subjektiva preferenser. Jag njuter för fulla muggar av spelet. Hoppas det patchas så att ni som har problem med får samma upplevelse som mig

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 2

Permalänk
Lego Master

Huh...låter som en liten hatkärlekshistoria det här. Avvaktar nog en rea innan det blir köp, så hinner eventuellt en del av det värsta patchas bort med.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Vad jobbigt, förstår om du vill göra en refund. Lirade 2h nyss, fortfarande inget att klaga på.

Första timmen av spelet nu på kvällen har resulterat i en frysning så det blev en Ctrl-alt-del. Och att jag ramlade rakt genom marken och dog, fick ta en tidigare save för att ens kunna fortsätta.

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Kom inte riktigt överens med spelet till att börja med. Kontrollerna var lite annorlunda från Odyssey. Dessutom tyckte jag att karaktärerna kändes lite tunna. Är heller inte något stort fan av att klättra upp för ashöga berg.
Nu har jag varit i England i kanske 10-15 timmar och har blivit kompis med spelet. Miljöerna snygga (var snyggt redan i Norge, men gillar ljuset i England bättre). Har vant mig vid kontrollerna, även om stridssystemet känns lite enformigt. Kommer att bli många roliga timmar för mig.
Den enda buggen jag har är att Eivor ett par gånger har fått för sig att börja veva/slåss även när jag bara vill gå framåt. Har fått för mig att det händer ibland när jag alt-tabbat. Löser sig genom att starta om programmet.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fissure:

. Eller allt hår som ser ut som pixelerad svinto. Snötesseleringen är hemsk, och draw distance likaså. Popins och lod nivår som är rent av hemska, testa titta på kråkhelvetet när man kör en sync.

Oj oj oj, fattig pc spelare som inte har råd med senaste grafikkortet och inte erkänner att han måste sänka sina inställningar. Köp en konsol och spela på din nivå.

Permalänk
Medlem

58% "total progress" för mig nu.
Jag använder en xbox kontroller på pc och jag tycker att det funkar bra.
När det gäller buggar har jag inte märkt av så mycket, några problem med trögfattade NPCs och vid ett tillfälle fick jag ladda om spelet så att en sån skulle följa efter. (Och den flygande båten)

Nu är det nog dags att testa ett annat armor-set och vapen.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk
Medlem

55 timmar och Power level 220. Börjar bli aningen repetitivt och det är till och med lite irriterande när man måste till Jotunheim och Valhalla. Just nu vill jag bara få det färdigspelat 🙂

Fortfarande snyggt, har stött på ett par buggar nu i slutet bara. En där jag faller oändligt när jag försöker hoppa över stalagmiter och sen var det en grafisk defekt. Flyter i övrigt på bra på Series X. Köpte Odyssey för 300:- av ren inspiration.

Permalänk
Medlem

Är riktigt besviken faktiskt. Grafiken är dålig, 2 år gamla Odyssey ser mycket bättre ut och miljön är roligare. Raven i Valhalla är helt meningslös då du inte längre kan scanna enemies och diverse saker och få det sparat i first person. Assassin känslan finns inte där, melee är det som gäller, ranged är ganska tråkigt då dina arrows tar slut 24/7.

Har varit med om en del buggar, de mest frustrerande är NPC's som vägrar prata, raid-loot som inte går att öppna, enemies som inte tar skada när man är ranged och använder skills och diverse annan småskit. Också riktigt tråkigt att de bara gjort en kopia av cult-systemet i Odyssey och kallar det något annat i Valhalla.

Nej, detta var nog det sämsta i AC serien jag lirat.

Visa signatur

Mobo: ASUS MAXIMUS VII RANGER | RAM: 16GB 2400Mhz | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti | CPU: Intel Core i7 4790k | Kylning: Noctua NH-DH15 | Skärm 1: Acer Predator XB271HU 27" | Skärm 2: BenQ 24" XL2420T 120Hz | Skärm 3: Philips BDM3270QP 32" 1440p | Tangentbord: Steelseries 6gv2 cherry | Mus: Razer Deathadder Chroma | Headset: Logitech G933 Artemis Spectrum | SSD: 240GB | HDD: 4.5TB | PSU: Supernova G2 750W | Chassi: Fractal Design R5 | OS: Windows 10 | Internet: Fiberoptik 100/100Mbt/s

Permalänk
Medlem

Efter alla oändliga buggar jag har haft sen jag började spelet i tisdags så verkar det äntligen fungera för mig. Spelat 4-5 timmar idag och inte haft ett enda problem. Den enda ändringen jag själv gjort var att ändra Resolution Scale från 70 till 100. Sen vet jag inte om det kommit en uppdatering sen jag spelade igår.

Visa signatur

NZXT H510 | MSI Z170A KRAIT | Intel i5 6600K @ 4.4 Ghz | Powercolor 5700XT Red Devil | HyperX 16GB DDR4 2133Mhz | EVGA Supernova G2 750W | Samsung 850 Pro 256GB | Samsung 860 EVO 500GB | Corsair H100i Platinum | LG 34GK950F