Rätt adress men fel namn

Permalänk
Medlem

Rätt adress men fel namn

Hej,
jag beställde ett DNA-kit från myHeritage och angav då en adress som jag bor i just nu men inte är skriven i. Precis när jag klickar betala ser jag en knapp där det står jag är inte skriven på adressen men han inte klicka. I övrigt stämmer adress och postnummer men dom har ingen information om vilket våning det är, lägenhetsnummer eller namn.

Jag undrar om packetet kommer att skickas till någon affär i närheten istället då inte mitt namn står på dörren eller hur funkar det?

Mvh, tack på förhand

Permalänk
Medlem

Skriv till deras support istället?

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av GbgNvl:

Hej,
jag beställde ett DNA-kit från myHeritage och angav då en adress som jag bor i just nu men inte är skriven i. Precis när jag klickar betala ser jag en knapp där det står jag är inte skriven på adressen men han inte klicka. I övrigt stämmer adress och postnummer men dom har ingen information om vilket våning det är, lägenhetsnummer eller namn.

Jag undrar om packetet kommer att skickas till någon affär i närheten istället då inte mitt namn står på dörren eller hur funkar det?

Mvh, tack på förhand

Har du tur så kommer brevbäraren att knacka på eller liknande för att hitta rätt person, det gjorde brevbäraren här när jag råkade missa skriva i sambons namn i C/O (detta var innan jag var skriven här)

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Medlem

@solomon: Dom hade ingen mail utan man måste ringa in till dom och p.g.a Corona är det svårt att få tag på dom. Chansen är rätt hög att dom kommer hinna skicka iväg brevet innan jag får tag på dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GbgNvl:

@solomon: Dom hade ingen mail utan man måste ringa in till dom och p.g.a Corona är det svårt att få tag på dom. Chansen är rätt hög att dom kommer hinna skicka iväg brevet innan jag får tag på dom.

"Kundsupport på engelska är tillgänglig Mån–lör 24h GMT"
Bara att ringa då?

annars:
https://www.myheritage.se/help-center/sv/article/vad-skall-ja...

Tryck Nej

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Sätt en lapp med ditt namn på dörren. Självklart inga garantier men skulle tro att det ökar chansen att brevbäraren lämnar paketet.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

@solomon: Tack för hjälpen!