Sony lanserar WH-1000XM4 – fjärde generationens brusreducerande hörlurar

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag tror det är mycket svårt att göra nått som fungerar, att koppla det elektriskt och mjukvaran är nog görbart men att få det att fungera och hålla mekaniskt att eftermontera en mikrofon på hörlurar tänkta för portabelt bruk lär bli snudd på omöjligt.och att ha mikrofonen helt separat med en egen huvudbygel blir för obekvämt.

Fast modmic har ju löst det jättesmart med magneten. Ser inte hur det skulle vara ett problem på ett mobilt headset.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Litenskit:

Fast modmic har ju löst det jättesmart med magneten. Ser inte hur det skulle vara ett problem på ett mobilt headset.

Problemet är när magneten släpper och du tappar mikrofonen, det är väl en jätteskillnad i hur man använder saker i hemmet och portabelt ? Jag hade i vart fall inte velat ha nått som inte sitter fast ordentligt så jag hade inte skaffat nått som ska eftermonteras med tejp och/eller magneter på nått som ska användas portabelt.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Har nu publicerat mitt test av lurarna!