Grafikkort, Blandade Fittings till vattenkylning

Permalänk

Grafikkort, Blandade Fittings till vattenkylning

Grafikkortet: ASUS Radeon HD 7970 3GB blev ett felköp då de var för djupt. Behövde ett som bara är 2 slot djupt. 400:- plus frakt.
Fittings blandade säljs tillammans, Några hardtube några softtube varierande storlek. 2snabbkopplingar. Alla G1/4 gänga. 400:- plus frakt

Kan tänkas bytas mot bättre grafikkort än ett gtx 650 då de är till dotterns kommande dator.
Annat av intresse är so-dimm minne på 8gb eller ddr3 1600/1333 minnen minst 16gb.

Finna på gotland nu men kan tas med till halmstad på söndag om man vill hämta.

Säljer till dom jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

Kan jag fråga vilka exakt snabbkopplingar har ni till salu?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Skrivet av Rebe1:

Kan jag fråga vilka exakt snabbkopplingar har ni till salu?

Kolla uppe till vänster på bild 3

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

Fan vet jag inte vad exakt för typen av snabbkopplingar finns på bilden (därför frågar jag). Om jag ska gisa det är inte Alphacool, EKWB inte heller... Jag kan bjuda på 200 + frakt för de snabbkopplingar och softtube fittings.

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Skrivet av Rebe1:

Fan vet jag inte vad exakt för typen av snabbkopplingar finns på bilden (därför frågar jag). Om jag ska gisa det är inte Alphacool, EKWB inte heller... Jag kan bjuda på 200 + frakt för de snabbkopplingar och softtube fittings.

Int hittat nåt märke på dom. Men visst! Bud noterat.

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

350kr + frakt för HD7970

Permalänk
Skrivet av Zapa:

350kr + frakt för HD7970

Noterat

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk

pausar försäljningen. brist med tid gör att jag int hinner med att kolla forumet

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.