Förslag: Filter för fyndprodukter

Permalänk
Medlem

Förslag: Filter för fyndprodukter

Jag känner att det är grymt bra att ni säljer fyndprodukter till ett längre pris, eftersom det skapar möjligheter för hyfsade deals och kanske också lite mer av en trygghetskänsla när man själv behöver nyttja sin ångerrätt.

MEN! Jag känner personligen att jag aldrig kommer att köpa någonting ur fyndhörnan. Så det skulle vara grymt bra om det gick att filtrera bort detta ur sökresultaten. Tittar man t.ex på bildskärmar och filtrerar på senast inkommande så är det i skrivande stund 42 (!) av 53 produkter som är från fyndhörnan.

Skulle gärna se att man antingen kan filtrera bort det från produktsidan (som en simpel ibockningsruta som det finns för "i lager"), permanent ta bort allt sånt i profilinställningarna, eller helst både och.

Tack!

Permalänk
Inet

@danielwerner:

Hej Daniel,

Tack för feedback, vi arbetar ständigt med att förbättra användarupplevelsen på vår hemsida.
Att enkelt kunna filtrera bort vad som kan tolkas som en uppsjö av ointressanta artiklar är för mig en självklarhet som vi redan borde ha implementerat.

Tar och skickar detta vidare till vår systemavdelning direkt så håller vi tummarna för att det implementeras som en funktion i framtiden.

Tack igen och ha det fint!

Vänligen
Inet Kundservice

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av Inet:

@danielwerner:

Hej Daniel,

Tack för feedback, vi arbetar ständigt med att förbättra användarupplevelsen på vår hemsida.
Att enkelt kunna filtrera bort vad som kan tolkas som en uppsjö av ointressanta artiklar är för mig en självklarhet som vi redan borde ha implementerat.

Tar och skickar detta vidare till vår systemavdelning direkt så håller vi tummarna för att det implementeras som en funktion i framtiden.

Tack igen och ha det fint!

Vänligen
Inet Kundservice

Tycker ni kan lägga till Gsync (G-Sync, G-Sync Ultimate, G-Sync Compatible) samt Freesync filter under gamingskärmar

Visa signatur

Bulldozer since 2017-12-15
[8700k @ 4.9 ghz ¤ ASUS PRIME Z370-A ¤ Corsair Vengeance LPX DDR4 16gb 3000 mhz ¤ Asus EVGA RTX 2070 8GB BLACK GAMING ¤ Seasonic Focus 650w ¤ Fractal Define Define C TG ¤ Samsung 860 Evo 1TB ¤ Seagate Ironwolf 2TB ¤ Chassifans: Noctua Redux Series 1x120mm 2x140mm * Cryorig H5 Ultimate]