Permalänk

OneePlus 6 Byta Ut?

Har nu ägt min OnePlus 6 i två år, men är jätte osäker på att byta igen. Den är ju fortfarande responsiv med ett batteribyte blir den som ny, så ska man byta ut den eller köra den ett tag till?
Känns som man bara byter ut decimaler idag, den är inte utdaterad på något sätt. Min magkänsla är att behålla den, för inget i premium segmentet lockar mig med att hoppa till en ny generation för nya generationen är bättre i decimaler.

Är inget för Samsung eller Apple, så där finns inget nytt eller bättre att hämta.
Finns det nån mobil som får OnePlus 6 att verka förlegad än? Nu skiter jag i kamera hysterin.

Som sagt vill inte få en uppgradering i småskala, då funkar ju min OnePlus 6 ypperligt även mot senaste generationen.

Crative response only, FLAMERS BE GONE 😈😈😈😈

Permalänk
Inaktiv

Låter som du inte bör byta tycker jag. Slöseri med pengar. (Måste du byta så har du OnePlus 8)

Permalänk
Medlem

Finns ingen mening att byta ut, den kommer fortfarande få systemuppdateringar i minst ett år till.

Permalänk
Medlem

Jag kör också Oneplus 6. Jag köpte telefonen i vetskapen att jag inte behöver byta på minst 4 år (min förra mobil blev 5 år).
Är du orolig för nya uppdateringar så kan jag rekommendera lineage os det kör jag (dock stannar jag kvar på 9 ett tag till).