Routers, Routrar, modem, Switch

Permalänk
Medlem

Routers, Routrar, modem, Switch

Jag har ett gäng Routers och lite annat som blivit liggande. Dags att rensa.

Asus 4G-AC55U. Kraftfull Router för Kabel och Wifi som även funkar som 4G-modem med sim-kort. Upp till 150 Mbit på 4G. Funkar bra med mycket inställningar. En Wifi antenn och 2 LTE 1000:-

D-Link Exo AC1900 DIR-879 Router. Bra Wifi, annars ganska enkel. 500:-

Asus RT-N56U. Lite äldre router med Wifi. Funkar dock klockrent. Dubbla USB om man har det behovet. 500:-

Netgear FS-105 5 ports 100 Mbit Switch. För den som inte behöver en Router. 200:-

D-link Go-RT-AC750 router. Liten enkel sak som gör sitt jobb bra. Jag köpte den bara för att sno antennerna men de var ju fasta :/. 100:-

Zyxel 660H triple play. Har 2 st. Båda funkar. För ADSL. Dessa är väl mest nostalgi idag men nån kanske har nytta av dem. 50:- för båda.

Zyxel P-320W. Äldre Router med Wifi. Kan tyvärr inget om den då jag fick den med ett abb. och har aldrig använt den. 50:-

Thomson Speedtouch 716 v5. ADSL modem. 50:-

Allt finns i Kalmar. Kan skickas mot skicka lätt fraktkostnad.. Betalning med Swish

Allt utom ADSL modemen är kompletta. Jag har lite nätadaptrar och kablar till dom men inte allt som brukar ingå.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

KÖper D-link Go-RT-AC750 router , 100 kr.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av Asus 4G-AC55U. Lite osäker dock om det inte är overkill men öppnar med 750:-
Då har jag tid att fundera om den är värd 1000:- för mig men medveten att 1000:- är
bra pris det med om man tittar på ny priset för den.

MvH Henrik.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem

Om du ska köra 4G så är det en riktigt bra router. Ska du bara ha nätverk så kan du likväl köpa en av de andra. Jag avvaktar lite då jag gärna vill ha 1000:-.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

@killawife: Jepp, bara att det är till föräldrarna. De tycker deras är ok men jag får spel när man hälsar på
Kör på 900:- då så länge, och ska försöka övertala dem. hehe

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem

Asus 4g-ac55u såld.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.