Permalänk
Medlem

Var köpa mounting brackets AM4?

Jag har inte kvar original AM4 brackets på mitt Asus B350 PLUS moderkort. Finns det någon som har liggandes som kan passa eller vet var man kan få tag i dessa?

Anledningen är att jag hade en AIO Be quiet! silent loop som packade ihop och skulle vilja sätta dit en annan AIO typ Corsair men då krävs AM4 original brackan. Tacksam för hjälp.

Permalänk
Medlem

NZXT har montering på sina AIO du skruvar fast direkt i backplatehålen. Annars finns det att beställa på Amazon. https://www.amazon.de/s?k=am4+bracket&__mk_de_DE=%C3%85M%C3%8...

Permalänk
Medlem

@Shiftypants: Tack! Passar dessa alla AM4 brädor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schiznit:

@Shiftypants: Tack! PAssar de brackets alla AM4 brädor?

De ska vara lika stora på alla kort. Bara MSI som har speciell backplate på några moderkort men skruvhålen för brackets ska sitta på samma ställe.

Permalänk
Medlem

tror netonnet har dessa om det inte blivit borttaget vet att dem hade det förut iaf.

Permalänk
Medlem

Hur löste du det?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Bumpar tråden, söker fästena som sitter på moderkortet till am5. Finns det i någon fysisk svensk butik?