Nominera årets medlemmar inför SweClockers Live 2020

Permalänk
Medlem
Skrivet av izzeww:

Årets medlem: @Bascule666 för fina bilder i Bild på din katt-tråden

Tackar ödmjukast för ditt inlägg men jag är alldeles fel för årets medlem. Är numera väldigt sällan på siten och har absolut inte samma tekniska kunskap som flera andra medlemmar har. Jag är numera vad man kan kalla en halvtaskig medlem...

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

Jag skulle under pågående nvidiakaos vilja nominera 2st herrar till mest hjälpsamma medlem. Detta är 2st representanter ifrån produktions- och försäljningsledet som försökt ge oss så mycket information de kan i en tid där alla andra tiger som stenen. Bara mängden gånger de blivit taggade(när folk lyckas dvs) senaste veckorna och faktiskt svarat förtjänar något pris i sig.
@Asus.David och @Webhallen

Permalänk
Medlem

Mest kunnig och mest hjälpsam, utan tvekan: @Laxpudding

Permalänk
Medlem

Årets mest hjälpsamma medlem @Laxpudding

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk

Årets medlem – @Yoshman
Mest hjälpsamma medlem – @Laxpudding
Mest kunniga medlem – @Yoshman
Årets Testpilot – @Deriveh
Årets moderator – @Vzano

Visa signatur

Min burk:Asus Z170 pro gaming, 7700K@4,6, Hyper 212 Evo, 2x8GB Crucial Ballistix Sport ,Asus GTX 1060 Strix 3GB, SSD Intel 180GB, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Permalänk
Medlem

Mest kunniga medlem: @Laxpudding

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Jag hade faktiskt också velat slänga in ett slag för @Laxpudding. Fantastiskt duktig och tar sig tiden för dina frågor, hur dumma dem än är.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk

Jag röstar på @DavidTheDoom för samtliga kategorier!

Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av IluvBread:

Jag röstar på @DavidTheDoom för samtliga kategorier!

💖

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Inaktiv

Nominerar @Ozzed till årets medlem.

Alltid nyanserade inlägg i diskussioner och väldigt hjälpsam 👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av makatech:

Årets medlem & mest hjälpsamma medlem: @tellus82
Enligt mig totalt överlägsen inom hela AMD Ryzen spektrat, resten kommer en bra bit efter... Eftersom AMD har haft en sådan explosiv utveckling senaste åren så har kunskapen från tellus82 varit och är oerhört värdefull. Han har kanske har slappnat av lite i år dock inför kommande produktreleaser från AMD, lugnet före stormen?

Mest kunniga medlem/spåkula: @Yoshman

Det är roande när tellus82 & Yoshman hamnar i klinch, får hoppas det inträffar lite oftare.

Angående Yoshman är det ju alltid intressant att läsa hans inlägg om hur det blir i framtiden skulle nog kunnat blivit en vass aktieanalytiker. Ibland har jag dock lite svårt kanske att omsätta denna ökade insikt i praktiken.

Hedersomnämnanden:
@the squonk & @Ozzed för allt Ryzen relaterat men det är tufft att konkurrera mot tellus82

Alla i "Tråden för hörlursgalningar!" som sista tiden hjälpt mig att förstå lite mer om ljudnörderi och svarat på mina ca 1000 newbie frågor.

@loevet för tipset om Torture Squad i metalltråden

Skrivet av newtoninja:

Jag tycker att alla är väldigt hjälpsamma här.
Senaste tiden perost, Ozzed, tellus82 och flera som hjälpte mig med mina noobfrågor.

Skrivet av anon193054:

Nominerar @Ozzed till årets medlem.

Alltid nyanserade inlägg i diskussioner och väldigt hjälpsam 👍

Tack och bock

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Årets moderator @Kent

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av makatech:

Årets moderator @Kent

Men.. @Kent är ju dansk...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Är inte första gången man läser något liknande. Fan vad kul, sång här gör att jag verkligen ser fram emot att komma tillbaka!!! SweClockers community <3

Var har du varit då?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Var har du varit då?

Han har väl tränat inför blöjbytar-VM nästa år om jag förstod det rätt, men det blev inställ pga corona så han fick återgå till vanligt kneg