Permalänk
Medlem

Rtx 3090 Founders Edition

Tja!

Vet att vi alla har lagt blod, svett och tårar för att få tag på de kort vi önskat oss. Jag hade lite flyt och lyckades komma över ett RTX 3090 Founders Edition idag från Nvidias online. En polare lyckades dock få tag på ett 3080 FE imorse när Nvidia släppte fler kort (antagligen de som botar lagt beslag på) som jag kan köpa, vilket var primärt det kortet jag var ute efter.

Vi har inga datum spikade för leverans ännu av 3080 korten, därför kommer jag inte bara avboka kortet och låta det gå tillbaka till Nvidia utan invänta leveransen så att man inte står där utan kort alls

Men som sagt, målet är ett 3080 FE och det ser ljust ut, så jag släpper ut detta på marknaden. Kompletterar med leveransdatum och bild på kortet så snart det dyker upp.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk

Börjar 1000kr + frakt

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 17 000kr Om du får kortet snart å kan skiCka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spart1e:

Jag bjuder 17 000kr Om du får kortet snart å kan skiCka.

Absolut! Kan tänka mig att skicka den i obruten förpackning såklart. Ska se över hur vi löser det på bästa sätt med betalning bara. Postförskott vågar väl ingen på sig numera 😎

Vart bor du?

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem

uppdatera mig via PM allt eftersom du får mer info när kortet anländer. jag kan hämta för säker affär

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJB:

uppdatera mig via PM allt eftersom du får mer info när kortet anländer. jag kan hämta för säker affär

Låter som en plan!

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk

Hej! Bjuder gärna 19 000 plus frakt till Stockholm.
Skicka ett mess så kan vi lösa detaljerna. Tack!

Permalänk
Medlem

Vart ligger gränsen på scalping? inte för att jag tror att det finns något illasinnat med denna annons

Permalänk
Medlem
Skrivet av mans51:

Vart ligger gränsen på scalping? inte för att jag tror att det finns något illasinnat med denna annons

TS lade ju ut den för 16 800:-.
Inte hans fel om någon bjuder 25k t.ex. Ingen scalping.

Editerar mitt inlägg ist för ett nytt som svar på:
"Det är samma på ebay dom startar med flera hundra dollar under normal priset men det är egentligen helt o intressant då alla vet att det fort kommer skena iväg långt över ordinarie pris."

Jaha? Bör Sweclockers införa en regel att man inte får sälja populära produkter? TS lade ut kortet för 16 800:- Sedan om folk är villiga att betala mer är det bra för både TS som får mer pengar och personen som får produkten till priset han/hon är villig att betala.
Det är ju ickefråga.
Sedan är merparten av korten på Ebay kort som inte kommer säljas. Då många större forum dragit igång bottar och annat för att buda upp korten för att sedan inte köpa dem. Vissa ligger över 500K.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

TS lade ju ut den för 16 800:-.
Inte hans fel om någon bjuder 25k t.ex. Ingen scalping.

Det är samma på ebay dom startar med flera hundra dollar under normal priset men det är egentligen helt o intressant då alla vet att det fort kommer skena iväg långt över ordinarie pris.

Visa signatur

||ASUS Z390-Formula||9900K@5.0Ghz||360(60MM)+280+120mm EKWB Custom loop (9Fans)||32GB corsair dominator 3000mhz cl15||X2 RTX 2080TI EKWB||asus hyper m.2 x16||X2 970 EVO 1TB||960 EVO 500GB||Corsair ax1600i||Corsair 500D RGB||
Monitor: ACER X27 4K 144HZ

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Uppmaning*

Skriver man bara inlägg för att förstöra andras annonser kan man söka efter ett nytt forum!

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk

Jag har bara 16800 plus frakt. Får jag det?

Permalänk
Medlem

19.000.
Kan komma när du vill.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Nu så! Fick aviserat av Postnord, dvs det lär finnas för uthämtning idag! Många har hört av sig här så för att få till någon form av struktur så får ni posta följande här:
1) Om ni kan hämta upp det eller behöver ha det skickat?
2) När ni kan köpa det
3) Vad ni vill ge för det

utgångsläget är att jag säljer det för 16 800 kr som jag köpte det för.

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem

Tjenna båda funkat hämtas eller skickas!
och håller kvar mitt bud på 16800kr

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

samma här jag kan hämta kortet som tidigare post :). kan slämga in 17500 och hämtning så har du till några pizzor

edit: hämta idag

Permalänk
Skrivet av mastrovious:

Nu så! Fick aviserat av Postnord, dvs det lär finnas för uthämtning idag! Många har hört av sig här så för att få till någon form av struktur så får ni posta följande här:
1) Om ni kan hämta upp det eller behöver ha det skickat?
2) När ni kan köpa det
3) Vad ni vill ge för det

utgångsläget är att jag säljer det för 16 800 kr som jag köpte det för.

Var bor du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsgustavarvid:

Var bor du?

Göteborg

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Skrivet av mastrovious:

Göteborg

Grymt. Då kan nog mina föräldrar hämta om du inte orkar skicka till Stockholm.

Edit: Kan hämta idag efter arbetstid, alternativt om du lämnar in hos postombud med Blocketpaket för en säker affär.

Permalänk
Medlem

Bud 20200.

Permalänk
Medlem

Bjuder 20.500kr om det kan skickas så vore de guld. Bor i linköping.

Mvh

Permalänk
Medlem

20700.

Permalänk
Medlem

Ser ut som att vi har det vinnande budet här! Hojtar när jag får aviseringen om uthämtning.

SÅLT!

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop