3080 mot 2080 TI + mellanskillnad

Permalänk
Medlem

3080 mot 2080 TI + mellanskillnad

Tjena inväntar i skrivande stund 2st ASUS TUF OC 3080 kort med datum
30 september från elgiganten ¨
22 oktober från komplett

men har insett att jag inte behöver denna prestanda detta kort ger.

Därför är jag intresserad över ett byte med en mellanskillnad. den som betalar bäst mellanskillnad med bäst kort vinner.
skriv gärna i pm
vilket kort ni har
har ni överklockat
hur gammalt
har ni kartongen kvar
och vad ni vill betala i mellanskillnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tja,

Vad är det för kort du har beställt?
Har ett MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB som jag har använta sedan 2019-05-31.
Är intresserad beroende på vad det är för 3080 kort du har beställt.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumpster2000:

Tja,

Vad är det för kort du har beställt?
Har ett MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB som jag har använta sedan 2019-05-31.
Är intresserad beroende på vad det är för 3080 kort du har beställt.

Mvh

det är ett asus tuf oc

Permalänk
Medlem

Palit GamingPro 2080ti RTX

Vattenkyld
Finns origianal kylaren, all tillbehör och även vattenblocket hänga med på köpet.
Aldrig klockat, behövs inte

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Kan vänligen tipsa om att inte räkna med Elgigantens utsatta tid. Kompletts datum är mer förankrat i verkligheten. Så ingen får upp sina förhoppningar.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk

@Ca1P3: Du vill inte sälja ett av dem ? Är i behov av ett rtx 3080, vad vill du ha för ett av dem om du skulle vilja sälja dem?

Permalänk

Du vill inte byta mot ett 1080ti och pengar eller rent av sälja ett rakt av.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

Du vill inte byta mot ett 1080ti och pengar eller rent av sälja ett rakt av.

nä tyvärr är ute efter ett 2080 ti du kan skriva i pm vad du bjuder på det andra kortet

Permalänk

@Ca1P3: Jag skriver gärna här i tråden för att ha allt synligt. Jag bjuder 8000kr+frakt för kortet. Är ute efter ett FE kort men kan tänka mig att köpa ett annat sålänge och kränga det när jag får tag på ett FE kort. Men förstår om du inte vill ta mitt bud då det inte är många kronor över det pris du betalat.

Mvh Danne

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

@zapboz: Jag skriver gärna här i tråden för att ha allt synligt. Jag bjuder 8000kr+frakt för kortet. Är ute efter ett FE kort men kan tänka mig att köpa ett annat sålänge och kränga det när jag får tag på ett FE kort. Men förstår om du inte vill ta mitt bud då det inte är många kronor över det pris du betalat.

Mvh Danne

nä tyvärr det finns bättre bud på kortet just nu.

Permalänk

2080 ti strixx oc + 5000kr

Visa signatur

life is a game forever

Permalänk
Medlem

Du vill inte sälja det rakt av?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Palit GamingPro 2080ti RTX

Vattenkyld
Finns origianal kylaren, all tillbehör och även vattenblocket hänga med på köpet.
Aldrig klockat, behövs inte

Well?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bult:

Du vill inte sälja det rakt av?

det andra kortet kan jag sälja rakt av det första vill jag byta med mellanskillnad.

Skrivet av darrenj:

verkar intressant men har en som skrev först

Permalänk
Medlem

Har en av dem bästa 2080ti kort med kvitto allt men beror på mellandskillnad tänker inte skänka den billigt... AORUS GeForce RTX™ 2080 Ti XTREME 11G
https://cdon.se/hemelektronik/gigabyte-geforce-rtx-2080-ti-ao...

Visa signatur

Asus Rog Crosshair VIII DARK HERO| AMD Ryzen 9 5950X| G.Skill Tridentz RGB 16GB 3200 Mhz | Asus Rog Strix 3090 OC 24GB | EVGA G2 850W Gold| Samsung EVO 970 M.2 1TB | CPU kylare- NZXT Kraken X73 | Chassi: Fractal Design R6 | Skärm: Asus Rog Swift PG278Q | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Hej, har ett EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC GAMING (11G-P4-2382-KR) med 531 dagar garanti kvar (som är överförbar).
Sitter ett EKWB Quantum D-RGB block (samt backplate) på just nu samt att originalkylare + kartong medföljer!

Skicka pm om det är aktuellt med byte

Permalänk
Medlem

Ville bara berätta att komplett och gigan har skjutit fram leverans
Komplett till 27 oktober tidigare 22 oktober
Elgiganten har man slutat tro på

Permalänk
Medlem
Skrivet av zan76:

Har en av dem bästa 2080ti kort med kvitto allt men beror på mellandskillnad tänker inte skänka den billigt... AORUS GeForce RTX™ 2080 Ti XTREME 11G
https://cdon.se/hemelektronik/gigabyte-geforce-rtx-2080-ti-ao...

Då får du behålla den 😂😂

Permalänk
Medlem

Imgen utvecklimg på denna frånt?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Imgen utvecklimg på denna frånt?

Haha nä inga kort komna än tyvärr 😂

Permalänk
Medlem

Smart !!!