Ring Always Home Cam

Permalänk
Medlem

Ring Always Home Cam

En ny produkt för övervakning som jag bara måste köpa.

Hittar inte någon som säljer den ännu.

https://www.slashgear.com/ring-always-home-cam-4-reasons-to-t...

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem

Ja, nu kommer man sitta hemma och bara hoppas man får inbrott!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Ja, nu kommer man sitta hemma och bara hoppas man får inbrott!!

Hahaha.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jorgen69:

En ny produkt för övervakning som jag bara måste köpa.

Hittar inte någon som säljer den ännu.

https://www.slashgear.com/ring-always-home-cam-4-reasons-to-t...

Såg ju riktigt häftig ut. Frågan är bara hur många man behöver ha för att få dem att hålla ut 24/7 när man inte är hemma

Permalänk
Medlem
Skrivet av jorgen69:

En ny produkt för övervakning som jag bara måste köpa.

Hittar inte någon som säljer den ännu.

https://www.slashgear.com/ring-always-home-cam-4-reasons-to-t...

Kul om den blir "hackad" och börjar löpa amok i hemmet, det där är lite to much för mig.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Kul om den blir "hackad" och börjar löpa amok i hemmet, det där är lite to much för mig.

Läste du hela? Måste lyfta för att objektivet inte ska vara blockerat, och lyfter den så hör du den. Visst, om någon skulle hacka den så får man väl jaga ikapp å fånga den. Den kommer ju ändå inte längre än wifi-räckvidden

Permalänk
Medlem

Nya husdjuret.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av addek83:

Läste du hela? Måste lyfta för att objektivet inte ska vara blockerat, och lyfter den så hör du den. Visst, om någon skulle hacka den så får man väl jaga ikapp å fånga den. Den kommer ju ändå inte längre än wifi-räckvidden

Den kommer inte längre än wifi-räckvidden när den fungerar som tänkt. Om den nu är hackad så antar jag att den skulle kunna flyga så långt bort som batterierna räcker.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem
Skrivet av evil penguin:

Den kommer inte längre än wifi-räckvidden när den fungerar som tänkt. Om den nu är hackad så antar jag att den skulle kunna flyga så långt bort som batterierna räcker.

Ja det är klart, låsa styrytor å maxa motorn. Man får helt enkelt hålla fönsterna stängda

Permalänk
Medlem

Så himla cool pryl, skulle lätt skaffa om jag inte hade haft två katter som skulle gå bananas varje gång den tog en tur! (tillräckligt jobbigt på sommaren när de jagar flugor, harskrankar o.s.v.)

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem

tja kul gimmick, dock ingen jag skulle ersätta fasta kameror med

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Nu kommer tjyven inte ens behöva kika genom fönstren för att kolla om det är värt ett besök!