GeForce GTX 1050 / 1050 ti eller liknande

Permalänk
Medlem

GeForce GTX 1050 / 1050 ti eller liknande

Hej!

Jag söker efter ett GTX 1050 / 1050 ti främst eftersom det ska bara användas för hevc avkodning i en embyserver. Behöver inte speciellt mycket prestanda men vassare kort kan vara intressanta också beroende på pris.

Kan hämta i Göteborgstrakten.

Vad har ni liggandes?

Läs hela annonsen här

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Jag har ett GTX 1050 2Gb från MSI.
Tänkte användas i en budget spel burk men hittade ett gammalt AMD HD7950 i gömmorna som funkar lika bra för det ändamålet.
Så kvittar för mig vilket som, tror det är ett OEM kort som användes i Dell & Lenovo system. Får skickas dock.
https://i.redd.it/gd2k354px8v21.jpg

MVH Henrik.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av flue_81:

Jag har ett GTX 1050 2Gb från MSI.
Tänkte användas i en budget spel burk men hittade ett gammalt AMD HD7950 i gömmorna som funkar lika bra för det ändamålet.
Så kvittar för mig vilket som, tror det är ett OEM kort som användes i Dell & Lenovo system. Får skickas dock.
https://i.redd.it/gd2k354px8v21.jpg

MVH Henrik.

Hej, det låter mycket intressant. Har du någon prisidé på detta?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Jag såg bara det du skrev 420kr i din annons vilket jag tyckte var ok.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av flue_81:

Jag såg bara det du skrev 420kr i din annons vilket jag tyckte var ok.

Jaha, okej jag var osäker på vad som var ett skäligt pris men om du är nöjd med det så köper jag gärna. Kan säga 500?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Så jag tänkte med borde hamna där med frakt.
Tänkte visserligen lite fel med pris, hade GT 1030 i huvudet men det är mitt eget fel
P.M mig din adress info så kan jag fixa det imorgon.

MvH Henrik.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)