Intervju: Emanuels uppfyllda författardröm tog avstamp i forumet

Permalänk
Medlem
Skrivet av whizzors:

Vad kul att höra, tack!
När du läst färdigt boken så får du gärna lämna en recension på till exempel Goodreads/Adlibris/Bokus. Sådant hjälper en ny författare att få lite mer uppmärksamhet.

Omslaget har en illustratör som heter Andreas Raninger gjort, en jätteduktig omslagsdesigner.
Gällande försäljningen så får man rapporter från förlaget, så ofta man vill. (men jag har bett om att inte få någon förrän i januari, så vi får se...)

Tack för svar. Misstänkte att att man får ta in proffs för att fixa sådant. Han gjorde ett jäkla bra jobb.

Självklart lämnar jag en recension, blir väl på Adlibris där jag köpte den.
Skall även klaga på Sci-fi bokhandeln att dom inte tagit in den.

Smart där att vänta in tills julförsäljningen passerat innan man ser några siffror, blir nog roligare läsning.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrik-W:

Tack för svar. Misstänkte att att man får ta in proffs för att fixa sådant. Han gjorde ett jäkla bra jobb.

Självklart lämnar jag en recension, blir väl på Adlibris där jag köpte den.
Skall även klaga på Sci-fi bokhandeln att dom inte tagit in den.

Smart där att vänta in tills julförsäljningen passerat innan man ser några siffror, blir nog roligare läsning.

Schysst, tack!