2x Geforce 1080ti FE fr 1:-

Permalänk
Medlem

2x Geforce 1080ti FE fr 1:-

Hej!

Dags att sälja grafikkorten p.g.a. uppgradering.

2 st Geforce GTX 1080ti Founders Edition, inköpta från Nvidia 2017. Fungerat väldigt fint, inte överklockade.

1 st SLI HB Bridge 3-slot, inköpt från Nvidia 2017.

Eftersom jag tror på att låta marknaden bestämma värdet säljs dessa till högsta bud. Inget speciellt reserverat pris. Budstart på 1:-. Om det ska skickas är det köparen som står för frakt och risk.

Försöker hålla ordning i tråden så gott det går. Avhämtning i Sundbyberg prioriteras. Swish gäller. Väljer vem jag säljer till och när.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2500:- och hämtning för ett

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

2.5k hämtar för 1st

Permalänk
Avstängd

2600+frakt

Permalänk
Medlem

båda för 5200 + frakt

Permalänk

2.7k hämtar för 1st

Permalänk
Medlem

Budar 3k för 1, Betalar via swish, å jag möter dig

Permalänk
Medlem

Godmorgon! La upp annonsen precis innan sängdags igår så har inte varit inne och tittat förrän nu.

Avslutar budgivningen till kl 18 idag, hör av mig till vinnarna efter det.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Frull3:

6000+ frakt för båda

Hej! Är det med SLI-bryggan (är inte ute efter extra, bara för tydlighetens skull )?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfwin:

Hej! Är det med SLI-bryggan (är inte ute efter extra, bara för tydlighetens skull )?

Ja tack om den ingår, men inget måste Har en EVGA brygga liggandes i värsta fall.

Permalänk
Medlem

Är sålda, tack för visat intresse!