Köpa Series S nu, hinna få till release?

Permalänk

Köpa Series S nu, hinna få till release?

Sitter o funderar på och införskaffa mig en Series S, men det tog inte lång tid innan allt var slutsålt. Men frågan är; ifall jag förhandsbokar en nu, tror ni man kommer hinna få den till release? Eller kommer den i typ december då? Skulle vara skojs om den hann komma till release, men är inte så insatt i hur det fungerar om det är slutsålt innan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fikaknugz:

Sitter o funderar på och införskaffa mig en Series S, men det tog inte lång tid innan allt var slutsålt. Men frågan är; ifall jag förhandsbokar en nu, tror ni man kommer hinna få den till release? Eller kommer den i typ december då? Skulle vara skojs om den hann komma till release, men är inte så insatt i hur det fungerar om det är slutsålt innan.

Det blir otroligt spekulativt. Jag är rädd att din fråga inte kommer få något riktigt bra svar. Du kanske bör höra dig för till Elgiganten och dess support - se om de sitter inne på någon information om beställningar kontra hur många konsoler de får här närmast? Vad jag förstod är det en egen pott konsoler som är ringmärkt till Xbox All Access - kanske inte trycket på S varit lika stort som för X i det avseendet.

Permalänk
Medlem

Det borde funka, på Xbox officiella site finns den tillgänglig för förköp med (vad jag förstår) leverans på releasedagen. Så kika där.