Permalänk
Medlem

Erfarenhet BBB VDSL!

Fick alldeles precis ett litet trevligt mail från BBB där de erbjöd mig VDSL med hastigheten 12/9 Mbit. Tydligen bor jag nära en televäxel, trevligt trevligt.

Då den förra tråden ang. denna tjänst inte innehöll någon info från användare som har börjat köra frågar jag nu igen om någon har bra/dåliga erfarenheter av ovan nämnd tjänst.

Vänligen undanbedes svar som avhandlar om vederbörande beställt tjänsten eller beklagar sig över hur långt från stationen de bor.

Visa signatur

| Barton2500+@12.5x166 | Asus A7N8Xdeluxe | 1024 MB PC3200 | GF6800 | 80 + 80 GB Maxtor |

Permalänk
Medlem

Tror det är för tidigt att ställa en sådan fråga.

Visa signatur

SYSTEM1 -AMD TB 1000@1500[AXIA]-Iwill KK266R-Silverrado-256mb mosel-Addtronics 7896A-

SYSTEM2 -SN45G + Silent powersupply -AMD Athlon 2800+ barton- 2x256MB Twinmos Winbond - 36gb RAPTOR - Pioneer A07-

Permalänk
Medlem

Som sagt ovan så är det för tidigt fortfarande, men jag lovar att du kommer höra glädjerop långa vägar genom vdsl-trådarna när någon här har fått det installerat.

Visa signatur

There are 10 kinds of people in the world,
those that can do binary arithmetic and those that can't.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kneppis
Som sagt ovan så är det för tidigt fortfarande, men jag lovar att du kommer höra glädjerop långa vägar genom vdsl-trådarna när någon här har fått det installerat.

Jupp. Om ca 2-3 månader kommer en våg med sånna inlägg

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rauter
Jupp. Om ca 2-3 månader kommer en våg med sånna inlägg

Hehe, då vet man om man har gjort bort sig eller inte...