Permalänk
Medlem

Deltaco skärmfästen x2

Hej!

Säljer mina 2 skärmfästen (2st enarmade) då jag inte fick till önskad effekt och placering av mina skärmar med hörnbordet jag har.

Skärmfästena är inköpa från DiscAtOnce och hämtade igår 15/10. Jag har alltså bara provat montera, blivit missnöjd och vill nu sälja vidare. Medföljande verktyg och originalkartong medföljer om man så vill, dock går skärmfästena inte att få ner i lådorna igen om man inte vill använda våld eller göra sig av med frigolitskyddet före. Armarna hölls nämligen ihop med kattstrypare som jag tog bort vid uppackningen.

Länk till skärmfästena från DiscAtOnce: https://www.discatonce.se/se/skarm-projektor-tv-fasten/vaggfa...

Fästena är inköpta för 658kr med frakt inräknat och jag tänkte att jag säljer för 500kr vid avhämtning då jag hoppas på en snabb affär. Kommer tyvärr inte att skicka dessa så spara er besväret att fråga

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 5700X | MSI GeForce RTX 4070 12GB VENTUS 3X OC | MSI MPG B550 | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz | Samsung 970 EVO m.2 1 TB | Samsung 860 EVO 250 GB | Toshiba P300 2TB | Sabaj DA3 | Sennheiser HD 490 Pro