Cherry visar upp trådlös tangentbord och datormus-duo

Permalänk
Melding Plague

Cherry visar upp trådlös tangentbord och datormus-duo

Den som vill arbeta helt trådlöst och uppskattar tillbehör från tyska Cherry får nu just detta i en duo tangentbord och datormus.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Och jag som precis köpt ett trådlöst tgb från keychron nu när mitt gamla cherry dött. Aja

Visa signatur

Ryzen 5 5600xt | MSI B450 Mortar Max | 32GB HyperX Fury | EVGA Supernova G2 750w | Intel 665p 1TB | MSI Radeon 6800
H2O: Alphacool XP3 light | EK-Quantum Vector RX 6800 | 2st NexXxos XT45 X-flow
Ljud: Epiphany EHP-O2D / AKG K240

Permalänk
Hjälpsam

Och vi som just snackade om att hitta ersättare till MK710, perfekt timing. Ska kollas närmare på!

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Vad rekommenderar folket för trådlöst tangentbord med inbyggd mus till htpc:n?

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

Permalänk
Medlem

Känns inte som den bästa placeringen på de där mediaknapparna.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Skrivet av T-Fork:

Och jag som precis köpt ett trådlöst tgb från keychron nu när mitt gamla cherry dött. Aja

Oh! Vilket blev det? Sneglat på dom själv nu när man måste över på trådlöst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-Fork:

Och jag som precis köpt ett trådlöst tgb från keychron nu när mitt gamla cherry dött. Aja

Inget jag tror du behöver gå och fundera över. Det är inte de mekaniska brytare som gjort Cherry kända som sitter på denna modell och deras egna tangentbord har hittills varit... meh.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KorvMos:

Vad rekommenderar folket för trådlöst tangentbord med inbyggd mus till htpc:n?

Denna har jag, oerhört bra batteritid:
https://www.webhallen.com/se/product/224816-Logitech-K400-Plu...

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Det är precis något sånt jag är ute efter, tack för tipset

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RunRookieRun:

Oh! Vilket blev det? Sneglat på dom själv nu när man måste över på trådlöst.

Jag valde att joina deras kickstarter för k3 som är ett 75% tkl.

Skrivet av Dr.Mabuse:

Inget jag tror du behöver gå och fundera över. Det är inte de mekaniska brytare som gjort Cherry kända som sitter på denna modell och deras egna tangentbord har hittills varit... meh.

Det är faktiskt deras membran-"brytare" jag ville åt. Jag kan inte påstå att jag saknar klickety clack från tangentborden, sånt fick jag nog av på 80-talet. 😁

Visa signatur

Ryzen 5 5600xt | MSI B450 Mortar Max | 32GB HyperX Fury | EVGA Supernova G2 750w | Intel 665p 1TB | MSI Radeon 6800
H2O: Alphacool XP3 light | EK-Quantum Vector RX 6800 | 2st NexXxos XT45 X-flow
Ljud: Epiphany EHP-O2D / AKG K240

Permalänk

Att blåtand inte än blivit standard, orka med alla olika skräp dongels som tillverkarna envisas ska uppta en USB plats.
Vet inte hur många råttor och knapperbrädor jag fått slänga för att dongel gått sönder eller hamnat någonstans, sen sämsta räckviden.. Fy f@n.
Räcker det bara 30cm från datorn så föredrar jag sladd.

Illa när noname "skräp" från wish med blåtand för under 300kr fungerar bättre.

Notis : Har en massa elektronik som stör ut piss signaler från dessa leksaker, blåtand är oberörd dock och har räckvidd över 30cm.. No shit.

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB