En fråga ang Xbox One

Permalänk
Medlem

En fråga ang Xbox One

Hej har ett standard, rätt gammalt xbox one. Tänkte köpa ett Xbox One S pågrund av att den gamla boxen har svin mycket stutters. Min fråga är egentligen om jag har tillexempel fifa 20, fifa 21 ect som är köpte på storen på det gamla xboxet, kan jag då överföra dessa spel till det nyköpta xboxet eller måste jag köpa spelen igen på det nya xboxet för isfåfall känns det inte riktigt värt att lägga pengar på ett nytt xbox. Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Dina spel som du inte har fysiskt är ju kopplade till ditt xbox-konto så de ska följa med.

Permalänk
Medlem

@Linkzech Om du inte tänker köpa begagnat så är det kanske bättre att vänta in nästa generation som släpps om ungefär tjugo dagar. Den fetare Xbox Series X kan nog bli svår att få tag i vid release, men den billigare varianten Xbox Series S borde det finnas gott om vad jag förstår. Priset ligger runt 3700 för den och den är ju ganska mycket kraftigare än gamla One S. Alla gamla spel kan spelas på den, dock inte om du köpt dom på skiva för den Series S har ingen skivläsare.