Vi har en ny musmatta, en favorit i repris – och en ny omröstning

Permalänk
Cyberman

Vi har en ny musmatta, en favorit i repris – och en ny omröstning

Medlemmen Arthrosop kammar hem musmattetävlingen. Samtidigt återupplivar vi en gammal favorit och hittar ett nytt alternativ.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Gamla mattan alla dar i veckan!

Permalänk
Medlem

Arthsorops matta blev det för min del, tycker de andra är lite väl röriga, både i mönster och färg, för min smak.

Permalänk
Medlem

Kan väl säga att sweclockers medlemmar gillar geometriska strukturer på sina musmattor.

Permalänk
Medlem

Ja den gammla ser ju riktigt trevlig ut.

Permalänk
Medlem

Gillar att Arthsorops har en mindre logga på sin... Inget fel med loggan, men jag generellt svårt för loggor på produkter i allmänhet. Av detta skäl kommer jag väl förmodligen aldrig köpa Razer

Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande att den gamla är lite vassare, Men smaken är som baken.

Har en egen ide på musmatta som jag tror skulle vara bra. Däremot så är man ju inte något snille på att få det på "papper" så att säga.

Permalänk
Medlem

Arthsorops ser ut som stjärnkartan i Eve online

Permalänk
Medlem

Fina mattor allihop,
men personligen gillar jag när det är stilrent. Hade gärna sett en helsvart med sweclockergubben som enda logga, diskret längst ned i ett hörn.
Avstod min röst.

Permalänk
Medlem

Bara jag som blev besviken på att det inte fanns någon

Permalänk
Medlem

Att denna omröstning läggs upp och att man väljer att ta med ett "sista minuten" bidrag innebär bara att ni på SweC inte är nöjda med vinnaren.
Hade bara varit så mycket justare att säga det rakt ut.

Permalänk
Medlem

Neeeeeeeeeeej! Jag råkade trycka "Avstå omröstningen". Attans också!

Iallafall...jag tycker den gamla musmattan helt klart tilltalar mig bäst. De andra är fina de med men ja, den gamla blir vinnaren!

Permalänk
Medlem

Vad mörkt mattor ska vara då.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Azodan:

https://i.imgur.com/vDqhy6f.png

man ska aldrig säga aldrig okej kanske

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Fina mattor allihop,
men personligen gillar jag när det är stilrent. Hade gärna sett en helsvart med sweclockergubben som enda logga, diskret längst ned i ett hörn.
Avstod min röst.

Håller med. Kan tyvärr inte tänka mig någon av dessa på mitt skrivbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Iallafall...jag tycker den gamla musmattan helt klart tilltalar mig bäst. De andra är fina de med men ja, den gamla blir vinnaren!

Samma här!, fasen med.
Röstar också för den gamla.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av MacAllan:

Att denna omröstning läggs upp och att man väljer att ta med ett "sista minuten" bidrag innebär bara att ni på SweC inte är nöjda med vinnaren.
Hade bara varit så mycket justare att säga det rakt ut.

Det handlar snarare bara om att typ 50% av alla inlägg i omröstningen var ”kan ni inte trycka gamla mattan igen”.

Och efter att förra omröstningen var avslutad så tillkom ytterligare ett alternativ som såg fint ut så då tänkte vi att vi slänger in det också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

https://i.imgur.com/vDqhy6f.png

Vad är det? Hittar ju inget på Google heller

Permalänk
Medlem

Kluven mellan Ggalaxyy och gamla musmattan, båda är ganska så trevliga!

Dock måste jag ersänna att jag faktiskt gillar mixen i första bilden med alla tre. En blandversion som i bilden där hade inte suttit fel i XXL storlek!

Permalänk
Medlem

Här är mitt bidrag så som det ser ut med tillbehör på :

Permalänk
Medlem

Den gamla musmattan är ju förjävla snygg. Missade att köpa en sist, så bra att ni gör den tillgänglig igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mellis:

Håller med. Kan tyvärr inte tänka mig någon av dessa på mitt skrivbord.

Tror inte vi är ensamma. En musmatta blir lite som en inredningsdetalj på bordet. Gillar när det är stilrent och smälter in i omgivningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Vad är det? Hittar ju inget på Google heller

En del av väggen där de första avsnittena av fredagspanelen spelades in Tider det var ändå

/S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Samma här!

Den där avståknappen borde flyttas bort, det gick väldigt fort att gå ned till höger och klicka..

Röstar också på gamla.

Permalänk
Medlem

Nya alternativet var bra tyckte jag. En röst från mig!

Gamla mattan är också fin men utdaterad logga är utdaterad. Love the gubbe or hate him, köper jag en SweC-matta 2020-2021 så ska den ha den aktuella loggan

Permalänk
Medlem

Nya alternativet var fint, men jag föredrar nog gamla hexagonerna ändå. Den har också bonusen att den saknar den hemska gubben

Permalänk
Medlem

Jag tog faktiskt "avstå röst" med flit, eftersom jag redan har den gamla mattan och inte kommer att köpa en ny, oavsett vilken som vinner. Känns orättvist att jag ska vara med och bestämma när jag inte tänker skaffa en oavsett.

Permalänk
Medlem

Kommer den gamla kommer det blir ett köp här för börjar bli dags o pensionera den jag har !

//skane

Permalänk
Medlem

Stenvägg en hade varit nice! Gör ni en limited utgåva av den blir det ett köp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Medlemmen Arthrosop kammar hem musmattetävlingen. Samtidigt återupplivar vi en gammal favorit och hittar ett nytt alternativ.

Läs hela artikeln här

Tja, kanske rätta till namnet @Arthrosop. I omröstningen står det annat samt i 2:a stycket

Röstade på @Arthrosop bidrag, clean look på mattan. 10p