Vi har en ny musmatta, en favorit i repris – och en ny omröstning

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

Kommer det bli sydda kanter på denna version också? Köpte den första utgåvan av den gamla modellen. Blir dock inte använd pga just sydda kanter. Skulle vara smutt om det gick att få utan det men förstår givetvis om det blir allt för komplext.

Kanske skulle haft en poll om det också?

Finns det verkligen något större begär att inte ha sydda kanter? Framdelen på mattor av denna sort brukar ju lossna tokigt mycket om man inte skyddar m sömmar. Jag undrar genuint, vad känns så bra med att skippa en sån fiffig långlivsförsäkran? Känns det som att kanten skavs eller är det något annat?

Själv när jag kollat musmattor på sistone så går allt utan sydda kanter bort direkt.

Visa signatur

i9-10980XE ~4.6GHz | 128GB DDR4-3600 | ASUS WS X299 PRO | RTX 4070 Super, Founders Edition
i7-7820X 4.8GHz | 64GB DDR4-3200 | ASUS WS X299 PRO | RTX 3080, Founders Edition

Permalänk
Medlem

Varför är röstresultaten dolda?

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Finns det verkligen något större begär att inte ha sydda kanter? Framdelen på mattor av denna sort brukar ju lossna tokigt mycket om man inte skyddar m sömmar. Jag undrar genuint, vad känns så bra med att skippa en sån fiffig långlivsförsäkran? Känns det som att kanten skavs eller är det något annat?

Själv när jag kollat musmattor på sistone så går allt utan sydda kanter bort direkt.

Ja jag tycker det, men det är individuellt. Det är för att den tiden jag spelar något så är det oftast i tshirt och jag tycker att den sydda minimalt upphöjda kanten nöter på underarmen mycket mer jämförelsevis mot icke sydd kant. Har kört med Steelseries QcK i många år och faktiskt inte varit med om att att kanterna gett vika pga att dom inte kör med sydd kant. =]

Visa signatur

Dell Latitude 7320 @ Ubuntu

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Varför är röstresultaten dolda?

Det blir mer spännande då

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av backspace:

Varför är röstresultaten dolda?

Hade nog glömt sätta slutdatum. Fixar det!

Edit: nej jag är snurrig, slutdatumet är 27e (23:59)
Först då kommer det att synas.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Skrivet av UndaC:

Hade nog glömt sätta slutdatum. Fixar det!

Edit: nej jag är snurrig, slutdatumet är 27e (23:59)
Först då kommer det att synas.

När kommer musmattan in i shopen så man kan beställa?

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av mistral86:

När kommer musmattan in i shopen så man kan beställa?

Det är cirka 10 veckors leveranstid och cirka två veckor tills vi beställer så det kommer att dröja ett tag.
Men vi tittar på lite alternativ att trycka en lokal batch snabbare också. Återkommer om det inom två veckor!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Skrivet av UndaC:

Det är cirka 10 veckors leveranstid och cirka två veckor tills vi beställer så det kommer att dröja ett tag.
Men vi tittar på lite alternativ att trycka en lokal batch snabbare också. Återkommer om det inom två veckor!

Okej tack, då inväntar jag mer info!

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det är cirka 10 veckors leveranstid och cirka två veckor tills vi beställer så det kommer att dröja ett tag.
Men vi tittar på lite alternativ att trycka en lokal batch snabbare också. Återkommer om det inom två veckor!

Still waiting :-). Finns det några uppdateringar på den här fronten?

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av haijen:

Still waiting :-). Finns det några uppdateringar på den här fronten?

Sorry, det har varit lite mycket att stå i så det här har blivit lite eftersatt. Troligen leverans ser ut att bli i februari. När vi har lite mer konkret info att gå på tänkte jag att vi lägger upp dem för förbokning/försäljning! (Förhoppningsvis under julen skulle jag tro att det lutar åt, annars tidigt i januari)

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

We need musmatta ! <3

Hexagon <3

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Sorry, det har varit lite mycket att stå i så det här har blivit lite eftersatt. Troligen leverans ser ut att bli i februari. När vi har lite mer konkret info att gå på tänkte jag att vi lägger upp dem för förbokning/försäljning! (Förhoppningsvis under julen skulle jag tro att det lutar åt, annars tidigt i januari)

Väntar invrigt! God fortsättning!

Permalänk
Medlem

ååååååååååh ge mig förköp snarast! Ångrat mig duktigt sen man snålade sist och inte köpte hexagon mattan nu när den skulle sitta som en smäck med de andra datortillbehören man har idag GE MA!

Permalänk
Skrivet av UndaC:

Sorry, det har varit lite mycket att stå i så det här har blivit lite eftersatt. Troligen leverans ser ut att bli i februari. När vi har lite mer konkret info att gå på tänkte jag att vi lägger upp dem för förbokning/försäljning! (Förhoppningsvis under julen skulle jag tro att det lutar åt, annars tidigt i januari)

Hur ser det ut med leveranser? Är vi nära förbokning?

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av mistral86:

Hur ser det ut med leveranser? Är vi nära förbokning?

Förbokning inom ca 10 arbetsdagar, leverans ca 35 dagar efter det
Så innan mars slut bör vi kunna ha dem på väg ut.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Skrivet av UndaC:

Förbokning inom ca 10 arbetsdagar, leverans ca 35 dagar efter det
Så innan mars slut bör vi kunna ha dem på väg ut.

Äntligen, tack för info!!

Permalänk
Medlem

Beställning lagd på en XXL

//skane

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Konsolpleb 🕹

För er som missat det går dessa nu att beställa:
https://www.sweclockers.com/artikel/31468-forbestall-sweclock...

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Skrivet av UndaC:

För er som missat det går dessa nu att beställa:
https://www.sweclockers.com/artikel/31468-forbestall-sweclock...

Nu vet jag inte om detta är ett långskott. Men jag skulle vilja ha motivet för den gamla musmattan(Hexagon mönstret) som wallpaper på min pc. Finns det någon källa med högre upplösning på dessa bilder?