Garderobsrensning; i5 8600k, i7 3770 m.m.

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning; i5 8600k, i7 3770 m.m.

Har lite blandade grejor liggandes som jag tänker bli av med. Två paket med moderkort, CPU och RAM, och lite övriga grejor som kommer att bli liggandes. Allt är fullt fungerande, och är det något särskilt med någon del så ser jag till att inkludera det i annonsen.

Paket 1:
Intel Core i5 8600k - Har körts i 4.1GHz och tempen har aldrig gått över 70 grader, kyld med en Corsair H60 i mitt chassi som är allt annat än väl ventilerat.
ASUS ROG MAXIMUS XI HERO Z390
Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Dominator Platinum
Säljes för 4000:- eller högstbjudande.

Paket 2:
Intel Core i7 3770
MSI Z77A-GD65 - PCI_E2 slotten är trasig, och jag vill minnas att någon av sata portarna också är paj. Annars funkar det finfint.
Corsair XMS3 16GB (4x4GB) - Enligt tillverkarens artikelnummer verkar det vara två set av 2x4GB, alltså inte ett set av 4x4GB.
Säljes för 1200:- eller högstbjudande.

Övrigt:
BenQ 24" XL2411Z - 900:- (Har några märken i själva exteriören efter jag har varit och pillat)
Cooler Master V650 650W PSU - 850:-
Asus PCE-AC68 - 450:-
Gigabyte Radeon R9 290 4GB - 200:-

Allt kan skickas, men föredrar att sakerna hämtas upp för att undvika eventuella skador och strulet som kommer med att hitta lådor som passar.

Läs hela annonsen här

Sålda föremål
Permalänk
Medlem

Tar gärna 290 för utsatt pris + frakt.

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

Tar gärna 290 för utsatt pris + frakt.

Har fått samma bud i pm, ska be han kommentera också. Budas inget högre säljs den till han.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacobdg:

Har fått samma bud i pm, ska be han kommentera också. Budas inget högre säljs den till han.

Då budar jag 300kr + frakt

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morronrost:

Då budar jag 300kr + frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

Paket 1: 2500 + frakt

Permalänk

Gigabyte Radeon R9 290 400:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av exhale315:

Paket 1: 2500 + frakt

Skamligt bud. Bättre kan du!

Permalänk

Tar skärmen för 900+frakt så länge det inte är några repor på displayen eller döda pixlar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Behöverhjälp:

Tar skärmen för 900+frakt så länge det inte är några repor på displayen eller döda pixlar

Den har varken döda pixlar eller repor. Kan skicka lite bilder senare.

Permalänk
Medlem

1200 kr + frakt för paket 2 och R9 290.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

1200 kr + frakt för paket 2 och R9 290.

Som det ser ut nu kommer jag sälja GPUn för 400 kr + frakt till hakank222, men om du vill buda på paketet får du gärna göra det.

Permalänk
Medlem

Gigabyte Radeon R9 290 500:- plus frakt

Mvh David

PS. Vad ligger den på för temp under load? DS

Permalänk
Medlem
Skrivet av jacobdg:

Som det ser ut nu kommer jag sälja GPUn för 400 kr + frakt till hakank222, men om du vill buda på paketet får du gärna göra det.

800 kr plus frakt för paket 2 då.

Eller 1300 kr + frakt med grafikkortet också då du inte fick något svar från den personen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Gigabyte Radeon R9 290 500:- plus frakt

Mvh David

PS. Vad ligger den på för temp under load? DS

Alright. Eftersom jag inte fått svar från den andre budgivaren så leder du budgivningen.

Har ingen exakt siffra på temperatur, men jag vill minnas att den låg någorlunda bra till med tanke på att det är ett väääldigt varmt kort. Kan testa den och se vad den visar.

Skrivet av TMG:

800 kr plus frakt för paket 2 då.

Noterat!

Permalänk
Medlem

900kr + frakt för paket 2

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av vilseboy:

900kr + frakt för paket 2

Noterat!