Call of Duty installation

Permalänk
Medlem

Call of Duty installation

Hej,

Hör sökt en del på google, utan tillfredsställande resultat så tänker att jag vänder mig till experterna här och inte på t.ex. reddit.

Min situation är att jag sitter på ett mobilt bredband 100gb/mån, min kära far har fiber hemma.

Om jag laddar hem och installerar COD MW på en extern hårddisk hos han, är det sen möjligt att importera alla filer till min dator när jag kommer hem eller är det här en lösning som innebär problem?

Mvh

Permalänk
Medlem

Det bör fungera men det kan vara några filer som måste repareras med launchern efter, dock är det inte 100%igt då COD MW har en massa små roliga "features"

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ja, sen har du dessa härliga updates på ~30gb titt som tätt.

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

Aha, men då har vi en lösning i alla fall. Du skriver att filer kan behöva att repareras? Har du lust att förklara till en novis hur jag går tillväga i ett sådant scenario? För jag misstänker att det inte kommer poppa upp ett meddelande med nerladdningslänkar och detaljer att den och den filen är skadad och behöver repareras