Rosa datorsetup bytes mot laptop

Permalänk
Medlem

Rosa datorsetup bytes mot laptop

Hej!

Jag satte ihop denna setup till min dotter men hon spelar bara med sin telefon och nu när vi ska flytta önskar hon sig en laptop istället så jag tänkte kolla om någon här har en gaminglaptop och som vill byta.
1. Söker i första hand ett byte, kan sälja vid rätt bud dock ej i delar.
2. Säljer inte tillbehören innan datorn är såld.
3. Delar ej upp tillbehören, undantag stolen kan säljas separat.

Bytesförslag tar vi i PM.
Bud tas endast i tråden.

Specifikation:
Chassi: Kolink Observatory RGB Vit (lackat om till rosa)
Moderkort: Asus ROG Crosshair VI Hero
Processor: AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz 36MB
Processor-kylare: Noctua NH-D15
Grafikkort: Sapphire Radeon RX 580 Nitro+
Ramminne: 16GB (2x8GB) XPG Spectrix DDR4 RGB 3600 MHz
Hårddisk(SSD): 500GB Samsung 960 EVO NVMe SSD
Nätaggregat: Corsair RM1000x 1000W 80+ Gold
OS: Windows 10 64Bit

Tillbehör:
Stol: DXRacer Formula F08 Svart/Rosa
Skärm: BenQ 27" EW2775ZH, 1920x1080 Full HD (lackat om till rosa)
Tangentbord: ASUS ROG Strix Flare MX Red RGB PNK Limited Edition
Headset: ASUS ROG Strix Fusion 300 PNK Limited Edition
Mus: ASUS ROG Gladius II Origin PNK Limited Edition
Musmatta: ASUS ROG Sheath PNK Limited Edition

Byte sker hemma hos oss så ni kan testköra datorn.
INGET kommer att skickas, ingen ide att frågar.

mvh
Jens

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Det där är ju en dröm-setup för en girl streamer. Dela på Facebook osv. så får du nog napp.

Kör en annons med FB ads manager på 100 kronor & target audience #gamers i Sverige. Kör specifik målgrupp "spelintresserade tjejer 14-25" typ. Någon betalar överpris för hela paketet, antingen genom att tjata hål i huvudet på päronen eller om det är en vuxen gamer som OMG MUST HAVE. Profit

Permalänk

Otroligt snyggt jobbat. Eloge för orimligt omtänksam fader, hoppas hon är tacksam.

Visa signatur

Ryzen 5900x - G.Skill Trident Neo Z 2x16GB DDR4 3600Mhz - Zotac Gaming Trinity OC 3080 - Samsung 980 Pro 1TB - WD SN750 1TB - Corsair SF750 - Asus ROG Strix B550i - Arctic Liquid Freezer II 280 - Asus ROG Swift PG349Q - NR200P

Permalänk

Jäkligt fet setup ärligt talat! 😁👍

Permalänk
Medlem

Hur fan fick du in D15 kylaren?
Har en D14 på samma mobo (däremot RAM i alla slots).

Imponerande setup! Har ingen laptop att byta med, vad kan allt förutom stolen och skärm tänkas gå på?

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem

Kanske köpa en rosa Razer Blade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon324648:

Det där är ju en dröm-setup för en girl streamer. Dela på Facebook osv. så får du nog napp.

Kör en annons med FB ads manager på 100 kronor & target audience #gamers i Sverige. Kör specifik målgrupp "spelintresserade tjejer 14-25" typ. Någon betalar överpris för hela paketet, antingen genom att tjata hål i huvudet på päronen eller om det är en vuxen gamer som OMG MUST HAVE. Profit

Tack för tipset, har dock inte Facebook 😜

Skrivet av sanianakbar:

Otroligt snyggt jobbat. Eloge för orimligt omtänksam fader, hoppas hon är tacksam.

Tack! 😊

Skrivet av SourceCreations:

Jäkligt fet setup ärligt talat! 😁👍

Tack! 😊

Skrivet av Kewmify:

Hur fan fick du in D15 kylaren?
Har en D14 på samma mobo (däremot RAM i alla slots).

Imponerande setup! Har ingen laptop att byta med, vad kan allt förutom stolen och skärm tänkas gå på?

Inga problem att få in den kylarn, som jag kan se så är det ca 3mm kvar till glaset.
Du får gärna lägga ett bud så får vi se 😉

Hade vart en dröm för henne men Razer har ingen i rosa på deras hemsida 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensvo:

Inga problem att få in den kylarn, som jag kan se så är det ca 3mm kvar till glaset.
Du får gärna lägga ett bud så får vi se 😉

Tänkte mer på RAM-platserna. Måste täckas över? Gick inte ihop med 4 stickor för mig.

Börjar med bud på 8500kr för allt utom stol och skärm? Bor i staden så hämtar

MVH

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensvo:

Hade vart en dröm för henne men Razer har ingen i rosa på deras hemsida 😁

https://www.razer.com/campaigns/quartz

De verkar kalla dem "quartz" och inte "pink"

Permalänk
Medlem

*Turns on

Permalänk
Medlem

Höjer mig själv till 10.000kr för hela rubbet?

MVH

Visa signatur

Gaming/Streaming
Crosshair VI Hero | Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz /w EK M6H Monoblock | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 8GB /w Bitspower Water Block | G.Skill Trident Z RGB 16GB @ 3000MHz | Samsung 960 EVO 500GB | Corsair RM750x | EK-XTOP Revo D5 pump, EK Reservoar, EK PE360/SE360 and 6x ML120 Fans |

Permalänk

ouff! INTE visa min 6-åring...

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk

Fint bygge det här! Den nya ägaren kanske vill ha ännu mer rosa, spana i så fall in Varmilo Sakura tangentbord och deskmat, jag har det själv och är mycket nöjd!

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

Hela paketet är nu såld!