cyberpunk 2077 flyttad release

Permalänk
Medlem

cyberpunk 2077 flyttad release

fick precis ett meddelande på steam om att spelet är flyttat till 10:e december
ja som ville se vad mitt 3080 går för

Permalänk
Medlem

För de som vill veta mer: https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1321128432370176002/...

Permalänk
Medlem

Positivt! Ta er tid och testa på, förläng mer om det behövs imo

Det är bra för utvecklarna och QA också så dom inte stressas sönder

EDIT: Skulle det dock vara total kaos vid release med buggar så är all negativ kritik rättfärdigad

Permalänk
Medlem

Sånt jäkla budgetföretag.

"Vi har gått guld, allt är klart!"
"Vi släpper det 21 dagar senare!"

Blir ju garanterat inte ett köp.

Permalänk
Medlem

Nvidia made them do it.

Nu har vi mer tid att vänta på våra kort så vi inte springer ut och köper AMD.

Permalänk
Medlem

det är pga corona och att spelet gjorde att vissa ps4 pro konsoller gick sönder.

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte alla som håller på att om och om igen säga "det är ok med delays!"

Jag kan ursäkta det en gång, men när de om och om igen säger "Detta datum!", sedan "Nej, detta datum!" är det ju inte ärligt till att börja med. Det påverkar inte bara köparna av spelet, utan även trovärdigheten till företaget i stort. Jag skulle inte investera i CDPR just på grund av denna offantliga inkompetens till att säga när produkten lanseras.

Om de istället från början sagt "Vi behöver skjuta upp, och vi vet inte hur lång tid det kommer att ta" skulle det vara ok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chmat76:

Jag förstår inte alla som håller på att om och om igen säga "det är ok med delays!"

Jag kan ursäkta det en gång, men när de om och om igen säger "Detta datum!", sedan "Nej, detta datum!" är det ju inte ärligt till att börja med. Det påverkar inte bara köparna av spelet, utan även trovärdigheten till företaget i stort. Jag skulle inte investera i CDPR just på grund av denna offantliga inkompetens till att säga när produkten lanseras.

Om de istället från början sagt "Vi behöver skjuta upp, och vi vet inte hur lång tid det kommer att ta" skulle det vara ok.

Och då hade folk gnällt över att de inte kan sätta ett datum och kallat dem oseriösa för det.

Lose-Lose.

Svårt att räkna med ett bugg som mosar folks konsoller dock. Kanske inte något de förutsåg? För att inte tala om hur corona har påverkat många länder, Polen bl. a.