Asus 3080, kylarpastabyte och garanti?

Permalänk
Medlem

Asus 3080, kylarpastabyte och garanti?

Hej! Den här frågan ställer jag huvudsakligen till @Asus.David. Jag ser på bilder att era 3080-kort är försedda med en plomberad skruv på baksidan. Bryter jag garantin på grafikkortet om jag avmonterar originalkylaren för att byta kylpasta?

Permalänk
Medlem

Om någon mer än jag söker svaret på min fråga så fick jag svar av David efter att ha skickat PM till honom.

Permalänk
Medlem

Varför vill du göra ingreppet på en splitterny produkt? Den har knappast legat på en hylla och dammar länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Om någon mer än jag söker svaret på min fråga så fick jag svar av David efter att ha skickat PM till honom.

https://i.ibb.co/JQsXFT9/Screenshot-20201031-224019-Samsung-Internet.jpg

Hur får man svart tema?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elfsberg:

Varför vill du göra ingreppet på en splitterny produkt? Den har knappast legat på en hylla och dammar länge.

Vattenkylning. Frågan var avsiktlig inlindad för att veta var ASUS drar gränsen. Jag visste redan att installation av vattenblock bryter garantin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

Hur får man svart tema?

Man har en Samsung-telefon och väljer mörkt tema i operativsystemets inställningar. Det framtvingar mörkt tema på alla möjliga sidor i medföljande webbläsaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quenya:

Man har en Samsung-telefon och väljer mörkt tema i operativsystemets inställningar. Det framtvingar mörkt tema på alla möjliga sidor i medföljande webbläsaren.

Jaså, trodde de va på datorn :/