Kan inte logga in på facebook

Permalänk

Kan inte logga in på facebook

Hej!
Min pappas facebook-konto blev hackat och jag försöker nu hjälpa honom att återställa kontot. Jag har lyckats nollställa och sätta ett nytt lösenord men när jag försöker logga in igen hamnar jag i ett felmeddelande

"Sorry, something went wrong.
We're working on getting this fixed as soon as we can.
Go Back "

Sedan kommer jag inte vidare. Såhär har det varit i drygt 1 månad och vi lyckas inte återställa kontot. Är det någon som har några tips?
Eftersom jag inte själv använder Facebook är jag inte så insatt men efter att ha googlat verkar detta vara ett välkänt problem minst sagt.
Har försökt med allt. Ta bort historik, privata fönster, byta land med VPN, flera olika webläsare osv osv. Inget hjälper..

Permalänk
Medlem

Byta land med VPN kan få Facebook att stoppa allt, för du rör dig då för fort i världens enligt deras säkerhetsfunktioner.

Funkar ingenting så skapa nytt konto istället och lägg till autentisering via SMS som extra säkerhet för inloggningen.

Permalänk
Skrivet av lAvliden:

Byta land med VPN kan få Facebook att stoppa allt, för du rör dig då för fort i världens enligt deras säkerhetsfunktioner.

Funkar ingenting så skapa nytt konto istället och lägg till autentisering via SMS som extra säkerhet för inloggningen.

Japp problemet uppstod dock tidigare.. Får vänta en vecka och försöka igen annars blir det väl ett nytt konto ..