Razer Nari Essential trådlös headset för 600 kr. Är det värt det? Finns det något bättre för under 1000 kr?

Permalänk
Medlem

Razer Nari Essential trådlös headset för 600 kr. Är det värt det? Finns det något bättre för under 1000 kr?

Jag har funderat på att köpa en gaming headset (trådlöst) länge nu men det är som en djungel och de flesta är rätt dyra.

Finns det några vettinga trådlösa gaming headsets för under 1000 kr? eller måste man pumpa upp priset för att få en bra?

Vad säger ni om denna då?

https://www.komplett.se/product/1104425/gaming/spelutrustning...

Är det värt det? Hade ni köpt det?

Permalänk
Medlem

Jag skulle personligen inte köpa det. Verkar vara ett okej headset. Jag har problem med razors headset att de helt enkelt inte passar mig finner de väldigt obekväma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlantica4ever:

Jag skulle personligen inte köpa det. Verkar vara ett okej headset. Jag har problem med razors headset att de helt enkelt inte passar mig finner de väldigt obekväma.

Vilken skulle du rekommendera isf?

Permalänk
Medlem

Med tanke på att det är nedsatt just nu har jag inget riktigt alternativ i samma prisklass.

Men det lär ju se lite annorlunda i slutet av nästa månad och då skulle jag nog se på rig 800 hd, Turtle Beach Stealth 600X, corsairs som ligger runt 1000 kr sträcket. Många gillar logitechs exempelvis 533 935 passar inte mitt huvud. Min bild är att du annars måste upp på en prisklass över 2000 för att få något som de mer kräsna skulle vara nöjda med