Nintendo Switch 2019 modell

Permalänk
Medlem

Nintendo Switch 2019 modell

Tjenis

Jag säljer nu mitt Switch "2019 modell" . Den är köpt som fyndvara(såg inte ens ut att vara uttagen ur förpackning) på inet i juli iår

Det har suttit skyddsglas på skärmen sedan dag ett. Dvs inga repor på skärmen. Eventuellt nån jätteliten repa på skyddsglaset. Men det är inget jag har sett förrens jag kollade över konsolen nu

Det som medföljer syns på bilderna

Digitalt kvitto från inet finns

Jag har även tre digitala spel(Rayman, Sniper Elite 3, Snipperclips) . Men jag vet varken hur eller om man får överlåta sitt konto till någon annan

Jag kan tänka mig att skicka om köparen står för frakt. Hur det ska skickas får även säljaren vara behjälplig med att komma på.

Jag kan även tänka mig att lämna hos köparen om denne bor relativt nära. Då jag inte riktigt vet när jag är hemma osv så får detta planeras in

Jag tänker att jag avslutar auktionen när jag fått ett bud jag är tillfreds med. Och jag väljer även att sälja till precis vem jag vill. Eller alternativt inte alls om jag inte känner mig nöjd av någon anledning

Finns det frågor och funderingar så får ni gärna skriva i tråden. Bud skickas i tråden! Bud via pm ignoreras

Mvh Samuel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Öppnar budgivningen med 1700+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caoz:

Öppnar budgivningen med 1700+frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

1800

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronvall:

Noterat

Permalänk
Medlem

2k + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av esoneson:

2k + frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

Som jag har förstått det så får man inte överlåta sitt konto. Så därför tänker jag att jag struntar i att inkludera de digitala spelen. Jag ber om ursäkt om ni som har budat är intresserade av just dom spelen

//Samuel

Permalänk

2100+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av MajkelNassralla:

2100+ frakt

Noterat

Permalänk
Medlem

Jag glömde även skriva att swish föredras

Permalänk

2200 + frakt

Visa signatur

i5 6700K @4.5GHz -Noctua NH-U14S -Asus Geforce GTX 980 Ti Strix DirectCU III -ASUS PRO GAMING Z170 -Crucial DDR4 16 GB -Crucial MX300 750GB -Corsair RM750i - NZXT H440W Silent Ultra - ASUS VC239 -Dell Professional P1914S IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickybobby:

2200 + frakt

Noterat

Permalänk

2300, kan mötas i Varbergstrakten när det passar dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av missmaipo:

2300, kan mötas i Varbergstrakten när det passar dig

Noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av missmaipo:

2300, kan mötas i Varbergstrakten när det passar dig

Var i Halland bor du? Jag kan eventuellt lämna på onsdag

Permalänk
Skrivet av sompe:

Var i Halland bor du? Jag kan eventuellt lämna på onsdag

Bor i Göteborg och kan komma ner på onsdag kväll, har alternativt en vän i Varberg som du kan lämna konsolen hos ifall du inte har möjlighet under kvällen.