Någon som har köpt dator ifrån GTSA med RTX 3080 ?

Permalänk
Medlem

Någon som har köpt dator ifrån GTSA med RTX 3080 ?

Hej undrar om någon här har köpt en dator ifrån butiken GTSA med RTX 3080 och isåfall hur långt tog det tills ni fick er dator

Permalänk
Medlem

Nej ingen har köpt en dator med RTX 3080 från GTSA.
Skulle det kanske va lättare att ringa dem o fråga detta ? För absolut ingen här kan svara på vad deras lagersaldon är.....

Permalänk
Medlem

Ja, jag köpte en dator från GTSA med RTX 3080. Fick dator skickad till mig någon vecka efter beställning då jag tackade ja till deras erbjudande om tillfälligt låne-grafikkort (GTX 1660) tills de får in fler RTX 3080. Dock har jag inte fått leverans av mitt grafikkort ännu så spelar på mitt gamla 980ti.

Permalänk

Skrev till dom idag. Beställde ST-9 i början av november. Tydligen så skickar de ut beställningar gjorda i början av oktober nu nästa vecka. Min order beräknas levereras efter nyår.

"Dyker upp kort oväntat. Kan vara 1 st eller 10 eller mer. Just därför omöjligt med ett datum men det kommer in kort"

Permalänk
Medlem

Köp inte därifrån. Företaget har många dåliga omdöme och tydligen bytt namn från greattech. Söker man på greattech så är det mycket som är negativt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wutwut11:

Hej undrar om någon här har köpt en dator ifrån butiken GTSA med RTX 3080 och isåfall hur långt tog det tills ni fick er dator

Nej de verkar inte vara seriösa.