PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av josheporsche:

Jag kan inte logga in på elgiganten. När jag loggar in kommer jag tillbaka till startsidan där ''logga in'' knappen fortfarande är kvar. Har testat safari, edge och opera utan någon framgång. ):

Var samma för mig, testade några gånger sedan funkade det, testat att rensa cache?

Permalänk
Medlem

Något drop under veckan?

Permalänk

Någon som pratat flera gånger med NoN kundservice och fått olika svar från olika handläggare? Börjar starkt misstänka att det ens finns några ps5:or på lager som väntas på att skickas…

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnWiick96:

Någon som pratat flera gånger med NoN kundservice och fått olika svar från olika handläggare? Börjar starkt misstänka att det ens finns några ps5:or på lager som väntas på att skickas…

Minns att ja snacka med nån tjej och hon nämde att de e slut i lager och hon vet ej när den kommer skickas vilket är bullshit. Snackade senare med en kille som sa den är reserverad och kommer att skickas till mig underdagen.. beror på helt enkelt om du hamnar hos en bot eller pro

Permalänk
Skrivet av galbert:

Minns att ja snacka med nån tjej och hon nämde att de e slut i lager och hon vet ej när den kommer skickas vilket är bullshit. Snackade senare med en kille som sa den är reserverad och kommer att skickas till mig underdagen.. beror på helt enkelt om du hamnar hos en bot eller pro

Jag har fått allt från att den bör skickas 14/9, till att den inte ens har hanterats för att kolla upp om man beställt flera stycken. Börjar mer kännas som att dem låtit folk beställa i tron att det fanns i lager, fast i själva verket så väntar dem på en leverans som dem inte har nån aning om när den dyker upp. Därav dem alla olika svaren.

Permalänk
Medlem

Kolla amazon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne88:

Kolla amazon

De har inget?

Permalänk
Medlem

Jo, dom släppte disk versionen men tog slut direkt. Det var 5 kvar hann inte köpa :/

Permalänk
Medlem

Såg 3 st sd versioner, hann boka ett hoppas de skickar en till mig denna gången lol

Permalänk
Skrivet av Janne88:

Kolla amazon

amazon.se eller?

Permalänk
Medlem

Ja exakt amazon. Se tyvärr tog det slut snabbt men kollar alltid där också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne88:

Ja exakt amazon. Se tyvärr tog det slut snabbt men kollar alltid där också

Använder du också web monitor eller

Permalänk
Skrivet av JohnWiick96:

Jag har fått allt från att den bör skickas 14/9, till att den inte ens har hanterats för att kolla upp om man beställt flera stycken. Börjar mer kännas som att dem låtit folk beställa i tron att det fanns i lager, fast i själva verket så väntar dem på en leverans som dem inte har nån aning om när den dyker upp. Därav dem alla olika svaren.

Dom sa till mig att den skulle skickas igår men inget har hänt efter det. Hoppas dom skickar idag annars så tror jag att dom har inget ps5 på lager och då kommer jag begära mina pengar tillbaka😐

Permalänk
Medlem

Lyckades beställa en från amazon mest för man fortfarande hade http://gpukollen.ingman.me/ uppe och fick ett pling från den! Så den funkar ibland

Permalänk
Medlem

Vem var liraren som skrev en fråga i tips-tråden? Riktigt osmidigt för alla oss som hökar

Permalänk
Medlem

Nej använder inte gpukollen för det tar en stund att den kommer upp. Brukar kolla på mobilen så det har blivit en vana hade tur denna gången

Permalänk
Skrivet av Huttius:

Vem var liraren som skrev en fråga i tips-tråden? Riktigt osmidigt för alla oss som hökar

Visste inte ens att det fans en tips-tråd, haha

Permalänk

Har någon fått svar från Netonnet angående beställningar från i fredags? Dem är ju ute o cyklar...det är onsdag idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haidarageil:

Har någon fått svar från Netonnet angående beställningar från i fredags? Dem är ju ute o cyklar...det är onsdag idag.

Har du beställt från dom innan? För de kommer neka alla som på något sätt köpt av dom innan.

Permalänk
Skrivet av Haidarageil:

Har någon fått svar från Netonnet angående beställningar från i fredags? Dem är ju ute o cyklar...det är onsdag idag.

Beställde i fredags och skulle få mitt skickat igår men inget har hänt än. Tror dom inte har ps5 på lager så dom kommer med saker som ursäkter...

Uppdatering. Snacka med dom nyss och en avdelning fortfarande kollar om folk har köpt 1 eller fler gånger. Osäkert om våra ps5 skickas denna veckan då det tar ett tag att kolla det här enligt dom.

Permalänk

Beställde mitt i lördags, tror tyvärr bara att dem skyller på ”kontroll manuellt att man inte köpt tidigare”. Känns mer som att dem sålt konsoler som stått ”i webblager” fast dem inte har en enda ps5 på lager och nu väntar dem antagligen desperat på en leverans av ps5:or.

Permalänk
Skrivet av JohnWiick96:

Beställde mitt i lördags, tror tyvärr bara att dem skyller på ”kontroll manuellt att man inte köpt tidigare”. Känns mer som att dem sålt konsoler som stått ”i webblager” fast dem inte har en enda ps5 på lager och nu väntar dem antagligen desperat på en leverans av ps5:or.

Tror det med aja kan nog vänta någon månad till bara dom inte annullerar min order 😂

Permalänk
Skrivet av JohnWiick96:

Beställde mitt i lördags, tror tyvärr bara att dem skyller på ”kontroll manuellt att man inte köpt tidigare”. Känns mer som att dem sålt konsoler som stått ”i webblager” fast dem inte har en enda ps5 på lager och nu väntar dem antagligen desperat på en leverans av ps5:or.

Aa dom har nog inga ps5 inne. Vi Får nog vänta nån vecka innan dom kan skicka

Permalänk

fick precis mitt leveransbesked av NoN

Permalänk

Fick också mitt leveransbesked av Netonnet, beställde den 9/9.

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Airflow Moderkort:MSI Mag B460 Tomahawk
CPU:Intel Core i5 10400F
GPU:EVGA GeForce RTX 2060 SC 6GB
RAM:2x8GB - Team Group DDR4 2400MHz PSU:Corsair RM550X SSD:Toshiba RC500 NVME 240 GB (OS), Kingston NV2 NVME 2TB, PNY CS900 500GB

Permalänk
Skrivet av bravebomb:

fick precis mitt leveransbesked av NoN

När beställde du?

Permalänk
Skrivet av sardss6110:

Beställde i fredags och skulle få mitt skickat igår men inget har hänt än. Tror dom inte har ps5 på lager så dom kommer med saker som ursäkter...

Uppdatering. Snacka med dom nyss och en avdelning fortfarande kollar om folk har köpt 1 eller fler gånger. Osäkert om våra ps5 skickas denna veckan då det tar ett tag att kolla det här enligt dom.

Skrivet av sardss6110:

Aa dom har nog inga ps5 inne. Vi Får nog vänta nån vecka innan dom kan skicka

Skrivet av Haidarageil:

När beställde du?

I fredags klockan fem typ

Permalänk
Permalänk
Medlem

Borta.

Permalänk
Medlem

Hur kan kjell öka priset sådär bara?