Cyberpunk 2077 demonstreras på Xbox One X och Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av scimanyD:

Ofta mycket negativitet i dessa forum. Jag antar att folk här har redan spelat Cyberpunk och vet precis hur det ser ut. Eller bedömer man allt nuförtiden via en "1080p" video kvalla?

Nja, det skulle jag inte säga. Tycker att det hålls rätt god ton generellt men här tror jag det kan handla om att Cyberpunk är hypead till max.
Det här var första videon jag sett kring Cyberpunk. Gillade att man kunde se gameplayn. Men jag är skeptisk till om det är nåt spel för mig. Kanske behöver man komma ur story mode och lite GTA stil för att det ska bli intressant.

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem
Skrivet av huxflux:

Kanske behöver man komma ur story mode och lite GTA stil för att det ska bli intressant.

Säkerligen.
Typiskt för t ex Witcher är ju att man spelar NÄSTAN klart och sen gör allting kul.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

De som har skyhöga förhoppningar kanske blir besvikna på spelet.

Jag som har följt det lite sporadiskt och ser fram emot ett roligt spel, väl värt fullpris vid lansering, kommer säkert att bli helnöjd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AntonKG:

Istället för att hänga på låset på releasedagen, och bli besviken gång efter gång efter förseningar, så har jag nu bestämt mig att faktiskt vänta med att köpa spelet tills dess att recensioner har kommit ut.
Blir bara mer och mer avtaggad ju mer gameplay och teasers dem släpper om detta "opolerade" spel om jag får säga det själv.

Snacka om att hajpen dog. Tack men nej tack.

Du har en poäng.

Farcry 3 köpte jag när det var väldigt gammalt. Funkade klockrent.

Farcry 4 köpte jag på release. En bugg uppstod nånstans där man skulle ta ett flygplan. Varje gång. Så gav upp det spelet då. Och har inte spelat klart.

Mass Effect Andromeda köpte jag också väldigt sent. Inga buggar och en bra upplevelse.

Så ibland är det ju faktiskt bättre att vänta som du säger

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies