Black Friday 2020 – Tips, erbjudanden och diskussion

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Pansardöden:

Jag hade samma problem i Firefox, bytte till Chrome och då fungerade det. Vet inte om det är mina tillägg som blockerade betalningen på något vis.

Tack! Nu fungerade det.

Permalänk

Beställde Stadia premiere den 11 dec, DHL levererade paketet lagom till lunch den 16 december.
Dessutom, CP2077 fungerar utmärkt och knep även Borderlands 3 med alla DLCs för 9kr.

Sjukt nöjd!

Nu är det bara Anova sous vide kit man väntar på.
För min del, bästa black friday på länge. 😎

Permalänk

Vi brukar ju ha en "vad köpte ni på BF" tråd men förmodar alla var så trötta generellt detta året, som ett tomt hål av skit som måste fyllas av prylar, inget man vill prata om i efterhand...

Jag köpte iaf Sous Vide, Sony A87 med runt 30% rabatt, en pirra från Jula 50% och fick 40% rabatt på Åhlens Cybermonday + presentkort, det var bland den bättre BF för mig personligen.

Med det sagt, så hela pre BF, BF monday, BF week, BF Friday, BF Weekend, sen Pre-Cybermonday och Cybermonday var förbaskat tröttsamt. Hoppas det blir en vecka framöver och inget mer.

Visa signatur

Ryzen 2700x, Nvidia 2080, 32gb 3200CL14 B-Die, 970 Evo
"Limbo" burk: I52500k, Nvidia 560 ti, 16gb Ram.
Server: FSC PI 2664. Quad core, 4gb minne, lite hårddiskar och en hel del damm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nordeman556:

Beställde Stadia premiere den 11 dec, DHL levererade paketet lagom till lunch den 16 december.
Dessutom, CP2077 fungerar utmärkt och knep även Borderlands 3 med alla DLCs för 9kr.

Sjukt nöjd!

Nu är det bara Anova sous vide kit man väntar på.
För min del, bästa black friday på länge. 😎

Jag beställde 13:e och den är inte ens skickad :/

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av nordeman556:

Beställde Stadia premiere den 11 dec, DHL levererade paketet lagom till lunch den 16 december.
Dessutom, CP2077 fungerar utmärkt och knep även Borderlands 3 med alla DLCs för 9kr.

Sjukt nöjd!

Nu är det bara Anova sous vide kit man väntar på.
För min del, bästa black friday på länge. 😎

Jepp fick min igår med (16de) och är nöjd. De kan ta ett tag att skicka ut alla, och det blev ju ett enormt tryck när det visade sig att Stadia klarade Cyberpunk så bra. Lirar mest via datorn, och får ut bra prestanda. Även om jag sitter på ett 1080ti och 32 gb ram är Stadia smidigt när man kan ta med det ut i vardagsrummet om man tröttnat på datorskärmen.

Visa signatur

Laptop: Asus UX303ln
Intel Haswell Core i7-4510U CPU / 8 GB DDR3 / 256 GB SSD / 2GB Nvidia 840M

Permalänk
Medlem

Enligt info så ska det gå att fortfarande köpa cyberpunk och få chromecast + kontroller på köpet tills idag, men ser inte på deras hemsida något om det, någon som kan bekräfta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkyThread:

Enligt info så ska det gå att fortfarande köpa cyberpunk och få chromecast + kontroller på köpet tills idag, men ser inte på deras hemsida något om det, någon som kan bekräfta?

vill minnas att dom tog bort det pga slutsålt eller "slutsålt"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkyThread:

Enligt info så ska det gå att fortfarande köpa cyberpunk och få chromecast + kontroller på köpet tills idag, men ser inte på deras hemsida något om det, någon som kan bekräfta?

De stängde erbjudandet i förtid.

Citat:

Hey everyone, due to the overwhelmingly positive reception, we’ve now closed the Cyberpunk 2077 promotion in all countries. If you placed an order before 4 PM PT on December 13, you are eligible for the promotion and will receive a code within 7 days to redeem your Premiere Edition. Thank you all for the support and hope you all are enjoying Night City!

https://www.reddit.com/r/Stadia/comments/kcm1ff/the_cyberpunk...

Permalänk
Medlem
Skrivet av nordeman556:

Beställde Stadia premiere den 11 dec, DHL levererade paketet lagom till lunch den 16 december.
Dessutom, CP2077 fungerar utmärkt och knep även Borderlands 3 med alla DLCs för 9kr.

Sjukt nöjd!

Nu är det bara Anova sous vide kit man väntar på.
För min del, bästa black friday på länge. 😎

Hur grejade du borderlands dealen?

Visa signatur

OSX Core i7 4790K 4,0GHz , AMD Radeon HD 7970, 2 x 850 EVO Series 250Gb, 2Gb Thoshiba P300, X GA-Z97X-GAMING 3, Corsair Vengeance 16GB 1600MHz DDR3, Define R5 Black Pearl, Hyper 212 Evo, Drobo 4 Bay usb3, Dell UltraSharp U2412M, M-Audio AV 40, M-Audio Fast Track Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlitoman:

Hur grejade du borderlands dealen?

Försent nu, men tänkte svara på ditt inlägg åt honom så att du kan sova lugnt på nätterna.

Om man skaffar Stadia Pro så får man en gratismånad och 100 kr att handla för.
Borderlands 3 Super Deluxe Edition var på ett erbjudande för 109 kr nyss.