Io Interactive nya spel Project 007

Permalänk
Medlem

Io Interactive nya spel Project 007

Io Interactive annonserade ut att de arbetar på ett spel, baserat på James Bond.
Skaparna av Hitman spelen, tror jag har alla möjligheter att göra ett bra James Bond spel. Hoppas bara inte det kommer att kännas som att Agent 47, har låtit håret växa.
IOI project-007

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk
Medlem

Goldeneye till Nintendo 64 är ju legendariskt.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Med tanke på att spelet lätt lär vara minst ett år bort om inte mer, undrar man lite om det kommer vara baserat på en helt egen Bond, Daniel Craig, eller nästa skådis (som säkert redan är bokad vid det här laget) att ta över rollen…

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mayhem SWE:

Med tanke på att spelet lätt lär vara minst ett år bort om inte mer, undrar man lite om det kommer vara baserat på en helt egen Bond, Daniel Craig, eller nästa skådis (som säkert redan är bokad vid det här laget) att ta över rollen…

Troligtvis, det behöver ju inte nödvändigtvis vara baserat på nuvarande skådespelare eller nästa. Som Io skriver är det en Origin Story, så skulle jag tro att det går utanför filmernas "smala korta story"

Visa signatur

Hårdvaru och mjukvaru intresserad

Permalänk

Ska bli spännande att se hur det här spelet blir. Jag gillar både Hitman 1 och Hitman 2 som är de sista spelen IO Interactive släppt. De två Kane & Lynch spelen hade jag också roligt med när jag spelade i coop med kompisar.