Skal med tangentbord till Samsung Galaxy Tab A 10.1" (T-510)

Permalänk

Skal med tangentbord till Samsung Galaxy Tab A 10.1" (T-510)

Jag söker efter ett Skal med tangentbord till Samsung Galaxy Tab A 10.1" (T-510) med åäö. Alternativt om det inte finns så tar jag gärna emot tips på små bluetooth tangentbord som ni själva använt och gillar. Tanken är ju att ha mus och tangentbord till surfplattan för att kunna jobba lite bättre.

Tack på förhand,

Visa signatur

All right chums, time's up, let's do this...LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIINS!!!!

The Najntis podcast

Permalänk
Samsung Sverige

Jag kan inte se att Samsung i dagsläget erbjuder exakt det du är ute efter, men Logitech har en lösning med universell passform och (enligt beskrivningen) nordisk layout. Har du kikat på den?

https://www.kjell.com/se/produkter/mobilt/skydd-for-surfplatt...

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Skrivet av Samsung:

Jag kan inte se att Samsung i dagsläget erbjuder exakt det du är ute efter, men Logitech har en lösning med universell passform och (enligt beskrivningen) nordisk layout. Har du kikat på den?

https://www.kjell.com/se/produkter/mobilt/skydd-for-surfplatt...

Ja jag har spanat lite på de nu sedan jag skapade tråden. Verkar vara ok men kanske inte helt perfekt utan kanske bättre med ett löst sjyst bluetooth tangentbord

Visa signatur

All right chums, time's up, let's do this...LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIINS!!!!

The Najntis podcast

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av PlawsWorth:

Ja jag har spanat lite på de nu sedan jag skapade tråden. Verkar vara ok men kanske inte helt perfekt utan kanske bättre med ett löst sjyst bluetooth tangentbord

Ja, det kan ju absolut vara så att det blir en liten kompromiss att ha tangentbordet i fodralet. Samtidigt är det ju ett smidigt sätt att alltid ha det med Tablet:en. Berätta gärna vad du valde i slutändan och vad du tycker om det sen!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Skrivet av Samsung:

Ja, det kan ju absolut vara så att det blir en liten kompromiss att ha tangentbordet i fodralet. Samtidigt är det ju ett smidigt sätt att alltid ha det med Tablet:en. Berätta gärna vad du valde i slutändan och vad du tycker om det sen!

absolut. en idé jag fick var en otg kabel med usb-a till usb-c och ett gammal minimalt och väldigt nätt tangentbord jag äger. samt att köra med en liten bluetooth mus tsm med detta.

Visa signatur

All right chums, time's up, let's do this...LEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIINS!!!!

The Najntis podcast

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av PlawsWorth:

absolut. en idé jag fick var en otg kabel med usb-a till usb-c och ett gammal minimalt och väldigt nätt tangentbord jag äger. samt att köra med en liten bluetooth mus tsm med detta.

Ja, det kan ju absolut gå att få till en ganska smidig lösning med ett litet trådat tangentbord också. Och även om batteritiden på dagens trådlösa är väldigt bra så blir det ju en grej mindre att tänka på.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung