Veckans fråga: Har du handlat under Black Week?

Permalänk
Medlem

Det var en del i slutändan (men mest julklappar och inga riktiga superklipp):
Thomas Sabo smycken
GetGifted presentkort (bästa dealen och helt för mig själv! ): 3x500kr till PSN Store för 3x350kr
Lite filmer från Elgiganten, CDON och Discshop
Lego.se (ingen ”rabatt”, men fick Charles Dickens Julset de inkluderade om man kom över 1620kr i beställning)
Super Mario Allstars

...så dåligt med IT-prylar i år, slutade med att jag köpte ett Geforce 1650 Super till en julklapp för ordinarie pris.

Närmaste IT-dealen jag kom i år var att jag tipsade syrran som skulle ha ny laptop om Asus Vivobook:en på inet för 6.490kr på inet.

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk
Medlem

Fulla uppdateringen:
Sony Bravia XH90 85 tum
Sony ST5000 Soundbar
Bosch Series 6 Tvättmaskin
Bosch Series 6 Torktumlare
Sänggavel (Montana, 180cm)
Heminredning /Mio
Heminredning /Ikea

Tillsaken hör att vi precis flyttat in i ny bostad, och sålt av en massa innan vi flyttade. så hade en gedigen inköpslista innan blackweek började.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Medlem

Blev bara ett Sennheiser Game One för mig...

Suttigt och funderat på en telefon (behöver verkligen en ny nu för att min antika LG G2 får stora gula fläckar över båda sidorna när man använt den ca 10 minuter och den börjar bli varm, förmodligen limmet mellan själva skärmen och touchen som blir funky, lol) men nu är nu snart det cyber monday istället så kan lika bra vänta några timmar. Förhoppningsvis kommer nåt intressant (eller som minst samma saker som BF rean).

Permalänk
Medlem

Jag inhandlade en WD Black SN850 500gb (första kalender luckan med👌) och en Samsung 860 Evo 1tb, är ordentligt trött på att behöva installera och avinstallera spel hela tiden men det slipper jag nu

Visa signatur

AMD Ryzen 5600x | Gigabyte B550 S2H | Gskill Trident Z Neo 2x16 3600cl16-16 | Palit GameRock OC 3070 | Fractal design ion+ 650w | Lian li O11 mini | Samsung Odessy G7 | Sennheiser GSP-670 | ROG Claymore MX Red | ROG Chakram

Permalänk

blev en xiaomi mi 2 pro, en verktygslåda, och lite phillips Hue tillbehör

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X /Radeon RX 6950XT / Gigabyte X570 AORUS ULTRA / 32gb Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz /, EVGA Supernova G2 850W PSU/ Lian-li O11 Dynamic /M.2 Samsung 950pro,WD BLACK SN750 /EKWB Watercooling 240+120mm radiator /Corsair Hydro X Series XC7 RGB / Corsair K70 RGB / Phillips 27" G-sync + 2st 27" AOC .

Permalänk

Beställde en galaxy S20 för 6 lax, läst att många inte var nöjda med batteritiden så får hoppas den har blivit bättre med nya uppdateringar.

Visa signatur

9900k @4.7GHz VCore: 1.185v. Rtx 2080 gaming X trio. Corsair vengeance pro white 2x8gb @3200mhz. Gigabyte Aorus z390 Master. Corsair Obsidian 500D. NZXT kraken x72.

Permalänk
Medlem

Avbeställde 5900X med tillhörande moderkort och köpte en 3800XT till mitt gamla B350-moderkort istället, en uppgradering från 1700X. Klar förbättring, nu kan jag spela Skyward Sword i Dolphin i 1440p med 4K-texturer nästan helt utan lagg och sprak. Den gamla 1700X orkade inte hela vägen utan hackade och sprakade titt som tätt när det hände mycket på skärmen. Det blev en 2TB Samsung 860 EVO också.

Det får bli en Zen 4 med RDNA3-grafik och DDR5-minnen om ett par år istället.

Permalänk
Medlem

Jag klarade mig genom hela veckan och veckan dessförinnan utan att köpa nånting på "rea". Känns riktigt bra. Nu är det lättare och tänka klart och bara handla det jag behöver och NÄR jag behöver det.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Skrivet av Awsmkiid:

Det blev en Mx master 3 och även ett par Logitech PRO X Wireless Lightspeed när det va så bra pris på inet här om dagen.

Hade Inet MX Master 3? Jag trodde jag höll utkik men missade den troligen då.

Var det MAC-varianten, förresten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Hade Inet MX Master 3? Jag trodde jag höll utkik men missade den troligen då.

Var det MAC-varianten, förresten?

Yes, men mx mastern va inte på rean dock, det va hörlurarna, nej pc varianten.