På jakt efter en ny Android lur nu under bf

Permalänk
Medlem

På jakt efter en ny Android lur nu under bf

Är på jakt efter en ny Android lur nu under bf och tänkte kolla ifall någon har några tips ?
såg att comviq hade SonyXperia 1 II för 6k (om man räknar bort abonnemangskostnaden) är det en bra köp ?

Letar mest efter en telefon som fungerar bra att spela på nu när man inte hinner sitta vid datorn så mycket:p plus om den funkar med gamepass

vet inte om upplösning och hz spelar någon roll om man inte lirar fps/moba spel ? eller om det bara är en batteritjuv?

Mitt enda krav är att den är "vattentät"

Edit. har i nu läget en huawei p20 pro men den tar en halv evighet att ladda, tror den har blivit fuktskadad i arbetet

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Samsung Sverige

Hittade du någon intressant telefon att köpa under rean? Det känns som att det fanns en del fynd att göra.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Hittade du någon intressant telefon att köpa under rean? Det känns som att det fanns en del fynd att göra.

Hej

Nej tyvärr gjorde jag inte det, kände mig lite osäker på vad som var prisvärt och inte.

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Spatten:

Hej

Nej tyvärr gjorde jag inte det, kände mig lite osäker på vad som var prisvärt och inte.

Det kommer ju säkert en del erbjudanden framöver också. Jag har testat Xbox Gamepass en del på Samsung Note20 Ultra, och det funkar riktigt bra, speciellt med en kontroller och hållare (jag har testat 8Bitdo-hållaren med min Xbox One X-kontroller och ska testa Power A MOGA-hållaren i helgen, är tanken). Har du några särskilda krav på mobilen eller en viss budget du vill hålla dig till?

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Hur funkar xbox gamepass på mobilen? Är det bara att logga in på sitt vanliga man har på xboxen och köra?
Fick en kontroll med till min mobil när jag köpte den för en månad sedan, tänkte att sonen ska få den i julklapp, var nog den du sa sist.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Redhawks:

Hur funkar xbox gamepass på mobilen? Är det bara att logga in på sitt vanliga man har på xboxen och köra?
Fick en kontroll med till min mobil när jag köpte den för en månad sedan, tänkte att sonen ska få den i julklapp, var nog den du sa sist.

Du behöver ha Game Pass Ultimate för att spela på telefonen (Xbox och PC ingår också i det), men annars är det bara att ladda ner "Xbox Game Pass" på telefonen så dyker spelen upp där.

Länk till appen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gamepass

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Det kommer ju säkert en del erbjudanden framöver också. Jag har testat Xbox Gamepass en del på Samsung Note20 Ultra, och det funkar riktigt bra, speciellt med en kontroller och hållare (jag har testat 8Bitdo-hållaren med min Xbox One X-kontroller och ska testa Power A MOGA-hållaren i helgen, är tanken). Har du några särskilda krav på mobilen eller en viss budget du vill hålla dig till?

Hej, sorry för sent svar, blir inte mycket tid vid datorn längre. Tror jag väntar in nästa års flaggskepp, ni skulle väl släppa er/era i januari 2021?

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Spatten:

Hej, sorry för sent svar, blir inte mycket tid vid datorn längre. Tror jag väntar in nästa års flaggskepp, ni skulle väl släppa er/era i januari 2021?

Även om jag skulle veta när nästa serie telefoner kommer så får jag inte berätta det offentligt innan Samsung gått ut med officiell information

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung