SweClockers Julkalender 2020!

Permalänk
Säljchef
Skrivet av Vangen:

Att det ska vara rimord hela tiden...

Skrivet av Awsmkiid:

Tänkte precis säga samma sak.. Otroligt irrtierande och tråkigt..

God Jul i stugan! Vad tråkigt att våra tävlingar och kalender irriterar er. Det är ju inte riktigt tanken.

Om ni har förslag på alternativa och juliga upplägg som ni hade tyckt varit roligare så mottags det gärna. Går bra att skicka i PM.

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Äh, man har aldrig chans i sådana här tävlingar då folk är helt galna på att rimma, tyvärr. Nåja, här är vad jag lyckades komma upp med som amatör. 😂

- I 12 timmar måste du kanske lida, med denna jultröja gjord av moster Pia. Tänk om den bara kunde sluta klia.

Helt plötsligt viskade någon i mitt öra att man på julafton en fin Nia kunde skörda. Byggd i svart matt metall, så otroligt jäkla ball.

Komponenter på en helt galen nivå och där inne lyser RGBn blå. Nu du äntligen alla kan slå i ditt älskade CS:GO.

Kyld med absolut bästa vatten och 'HOHOHO' hörs i discord-chatten när du serverar dina vänner på gaming-slakten.

Egentligen borde du sitta med matten och kanske klippa klorna på katten men det är givetvis roligare att spela hela natten!

God Jul! 🎅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Att det ska vara rimord hela tiden...

Skrivet av Awsmkiid:

Tänkte precis säga samma sak.. Otroligt irrtierande och tråkigt..

Skrivet av Emil:

God Jul i stugan! Vad tråkigt att våra tävlingar och kalender irriterar er. Det är ju inte riktigt tanken.

Om ni har förslag på alternativa och juliga upplägg som ni hade tyckt varit roligare så mottags det gärna. Går bra att skicka i PM.

Rimmen handlar ju om att det måste vara ’tävling’ för att slippa lotteri-lagen och sånt. Andra saker som brukar göras är ju tävlingar i bildkonst och annat...

Det måste ju vara ett kreativt inslag för att det ska ha med annat än lotteri att göra. Quiz och sånt är svårt (fråga @emilakered) eftersom live är svårt eller så går det att fuska enkelt.

Andra ideer är bara bra!

Permalänk
Medlem

Det känns som det ofta är rim på typ 500 ord som vinner.
Jag tolkar tävlingen som att det ska vara ett julklappsrim, ett par rader med jul-feeling som också ska vara en ledtråd vad paketet kan innehålla. Jaja, bara köra och hoppas att det man knåpar ihop gillas, lycka till.

Efter årets sprid av julefrid
har du äntligen lite extra tid
att slappna av med en julmust i hand
och en klapp besläktad med Ferdinand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Octo:

Det känns som det ofta är rim på typ 500 ord som vinner.
Jag tolkar tävlingen som att det ska vara ett julklappsrim, ett par rader med jul-feeling som också ska vara en ledtråd vad paketet kan innehålla. Jaja, bara köra och hoppas att det man knåpar ihop gillas, lycka till.

Efter årets sprid av julefrid
har du äntligen lite extra tid
att slappna av med en julmust i hand
och en klapp besläktad med Ferdinand.

Helt rätt! 4-6 rader borde vara rimligt och inte mest komplext som vinner

Permalänk
Medlem

RTX 3080 så mytologisk att enbart tomten får en

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Medlem

Någon vinnare på spelskärmen? Man kan ju alltid hoppas

Permalänk
Medlem

Är det dags snart att meddela vinnarna?

Permalänk
Medlem

Grattis till alla väl värda vinnare!

Permalänk
Medlem

Har vinnare korats i NAS-tävlingen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DragonScania:

Är det dags snart att meddela vinnarna?

Jag fick mail i spam-korgen i mellandagarna, så dubbelkolla om något är missat

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Jag fick mail i spam-korgen i mellandagarna, så dubbelkolla om något är missat

Tanken slog mig att man borde använda funktionen för Personliga meddelanden på sajten. Utöver e-posten.

Nåväl. Jag antar att jag inte vann.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zipparn:

Tanken slog mig att man borde använda funktionen för Personliga meddelanden på sajten. Utöver e-posten.

Nåväl. Jag antar att jag inte vann.

Det var så jag fick reda på min vinst eftersom jag missat mailet