Adblocker för iOS Youtube APP [Ej hemsida]

Permalänk
Medlem

Adblocker för iOS Youtube APP [Ej hemsida]

God kväll.
Vet att det finns mängder av trådar därute som behandlar denna fråga, någorlunda densamma frågeställning i vilket fall. Problemet är att dom flesta resultaten man får upp när man söker inte är direkt purfärska, utan flertalet år gamla.
I vilket fall...
Vad jag undrar är, finns det någon prövad metod att få bort annonser i Youtubes app (ej hemsidan) för iOS? dvs en adblock som faktiskt fungerar? Kan tänka mig att köpa en app för att få bort skiten, och nej. Att pröjsa 149:-/månad för Premium är uteslutet. Skulle kunna tänka mig en fast månadskostnad omkring 59/69:- om det fanns till och med.

Nån som vet nåt eller är det bara att bita i det sura äpplet och eventuellt vända sig till mobilsajten?
//RAVIX

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

God kväll.
Vet att det finns mängder av trådar därute som behandlar denna fråga, någorlunda densamma frågeställning i vilket fall. Problemet är att dom flesta resultaten man får upp när man söker inte är direkt purfärska, utan flertalet år gamla. I vilket fall.
Vad jag undrar är, finns det någon prövad metod att få bort annonser i Youtubes app (ej hemsidan) för iOS? dvs en adblock som faktiskt fungerar? Kan tänka mig att köpa en app för att få bort skiten, och nej. Att pröjsa 149:-/månad för Premium är uteslutet. Skulle kunna tänka mig en fast månadskostnad omkring 59/69:- om det fanns till och med.

Nån som vet nåt eller är det bara att bita i det sura äpplet och eventuellt vända sig till mobilsajten?
//RAVIX

Jag har Jailbreak på min iPad av den anledningen och kör Youtube Tools som har funkat perfekt: https://mainrepo.org/package/356

Dock så har den slutat fungera i och med den senaste Youtube versionen men det ska utvecklaren försöka åtgärda

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldeluxe:

Jag har Jailbreak på min iPad av den anledningen och kör Youtube Tools som har funkat perfekt: https://mainrepo.org/package/356

Dock så har den slutat fungera i och med den senaste Youtube versionen men det ska utvecklaren försöka åtgärda

Har iPhone 11, har av vad jag läst inte ska gå att jailbreakea längre till iPhones? Eller att det åtminstone inte är lika populärt som det var förr. Eller?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Har iPhone 11, har av vad jag läst inte ska gå att jailbreakea längre till iPhones? Eller att det åtminstone inte är lika populärt som det var förr. Eller?

Ja jag tror det stämmer tyvärr, kanske detta funkar bättre? Ska tydligen gå på non-jailbroken:

https://iosninja.io/ipa-library/download-cercube-4-ipa-ios

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Har iPhone 11, har av vad jag läst inte ska gå att jailbreakea längre till iPhones? Eller att det åtminstone inte är lika populärt som det var förr. Eller?

Kolla med Google, beror på modell och iOS-version. Generellt är du dock på fel plattform för att köra tredjepartslösningar.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Kolla med Google, beror på modell och iOS-version. Generellt är du dock på fel plattform för att köra tredjepartslösningar.

Mjo, så är det ju tyvärr. Jailbreakea är heller inget jag önskar hålla på med, även om jag kanske får det att låta krångligare än det egentligen är.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldeluxe:

Ja jag tror det stämmer tyvärr, kanske detta funkar bättre? Ska tydligen gå på non-jailbroken:

https://iosninja.io/ipa-library/download-cercube-4-ipa-ios

Thumbs up, ska checka länken.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Annars är Youtube vanced riktigt bra, men vet inte om den går att installera på iphone

https://www.xda-developers.com/youtube-vanced-apk/?amp

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Hedersmedlem

Kolla in "Cercube". Finns dock ej att ladda ner från App store, utan måste "sideloadas"

Permalänk
Medlem

Har hört talas om Cerucube, fann en tråd om det igår på Reddit. Ska försöka mig på det.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X