Palit GeForce RTX 2080 Ti GamingPro OC

Permalänk
Medlem

Palit GeForce RTX 2080 Ti GamingPro OC

Jaha, då ska jag sälja mitt Palit GeForce RTX 2080 Ti GamingPro OC efter 3090-köp.

Det köptes på Webhallen 2019-03-22 och har garanti på 3 år. Kvitto och allt finns men tyvärr är jag ingen boxsamlare så den skeppas i en robust Gigabyte 3090 Aorus Xtreme-låda istället!
Kortet har aldrig varit extra överklockat och har aldrig gett mig någon huvudvärk. Det måste nog vara en av de mest stabila kort jag någonsin har ägt.

Jag säljer det helst till någon som kan hämta det på mitt företag i Lomma (IT Service Syd AB) under arbetstid, det känns tryggast att göra affärer öga mot öga. Jag säljer kortet som privatperson men ni kan ju känna er trygga med att ni vet var mitt företags brevlåda bor, som man säger Saknar ni några adaptrar eller liknande så har vi nog sådant här också utifall ni behöver.
Annars kan jag givetvis skicka kortet också, så länge mottagaren står för frakten och vi hittar ett säkert sätt att skicka så vi båda blir nöjda.

Så, 4000:- eller högstbjudande. Folk som kan hämta under kontorstid premieras.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Gammal garvad IT-tekniker med lång erfarenhet av nätverk, server och IT-säkerhet m.m.

Permalänk
Medlem

4000 kr
Kan hämta på kontorstid i Lomma

Permalänk
Medlem

4500 kr + frakt

Permalänk

4700:- + frakt

Permalänk
Medlem

4800:- + frakt

Permalänk

5000kr + frakt

Visa signatur

RTX 3070 • 34GK950F

Permalänk
Medlem

4200 kr
Kan hämta i lomma under kontorstider

Permalänk
Medlem

5100 + frakt!

Visa signatur

Mainrigg: InWin S-Frame - MSI Z170a Gaming M7 - i7 6700k@4,6GHz 1,29V - EVGA GTX 1080ti Black Edition - 4x8GB Corsair Vengeance Red LED 3200MHz - Corsair RM1000 - Intel 530 3x240GB 1x480GB - AOC Agon AG352UCG

Permalänk
Medlem

5200 + frakt

Permalänk

5300:- + frakt

Permalänk
Medlem

Härligt med intresse! Ser att det skiljer sig rätt rejält - svårt detta!

Jag kommer höra av mig till vald köpare (jag visar upp kvitto då också) senast imorgon eftermiddag. Så ni har fram tills dess att buda
Ha en skön kväll!

Visa signatur

Gammal garvad IT-tekniker med lång erfarenhet av nätverk, server och IT-säkerhet m.m.

Permalänk
Medlem

4500 kr
Kan hämta i lomma under kontorstider

Permalänk
Medlem

5000 + frakt jag tar videosamtal

Visa signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se/
Sveriges största Palworld Community - https://palworld.se

Permalänk
Medlem

Smäller in ett litet bud på 4700kr med hämtning.

Edit: på kontorstid - I morgon lunch funkar

Permalänk
Medlem

5500:- samt hämtar det på plats i Lomma.

Permalänk
Medlem

Kortet är nu sålt. Tack för visat intresse och ledsen till de som inte fick chansen.

Visa signatur

Gammal garvad IT-tekniker med lång erfarenhet av nätverk, server och IT-säkerhet m.m.