ASUS GTX 1070 8GB med Morpheus II-kylare, + CPU-kylare Nofan CR-80EH

Permalänk
Medlem

ASUS GTX 1070 8GB med Morpheus II-kylare, + CPU-kylare Nofan CR-80EH

Vara 1:

Detta var från början en vanlig ASUS GTX 1070 Dual OC 8 GB där jag tryckte dit en Raijintek Morpheus II. Hela historien finns beskriven i följande tråd:

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1589341-att-byta-kylar...

Nu är det dags att se om nån annan vill ta över denna efter att jag själv uppgraderat till ett nyare kort. Det som säljs är alltså grafikkortet med den eftermonterade kylaren, spännen för fläktar samt adapter för anslutning av vanlig 4-pinnars fläkt. För att få det hela komplett behöver du alltså komplettera med två fläktar.

Originalemballage samt den ursprungliga kylaren/fläktarna har tyvärr försvunnit så enbart det du ser på bilderna här i annonsen säljs. Då det är ett modiferat kort är således all garanti borta, men självklart garanterar jag att kortet fungerade när jag tog det ur min dator.

Bud från 1000 kr, budgivning slutar på lördag 5/12 kl 12.00. Om nytt bud kommer mot slutet förlängs auktionen med 15 minuter efter sensate budet.

Finns i Linköping men kan skickas inom landet mot självkostnad i frakt.

Vara 2:

Fläktlös CPU-kylare av märke Nofan CR-80EH. Har varit använt men är i gott skick. Det finns med fästen för både vanliga AMD och Intel-monteringar. Jag hade den på AM4-sockel och fler nämns på kartongen. Kommer i originalkartong.

Garanti? Tja... det finns inte så mycket som kan paja på en sån här men jag får väl stå för att den funkar bra enligt mina tester. Om den kyler nog för ditt behov och i dina omständigheter är mer än jag kan stå för.

Bud från 100kr, budgivning slutar på lördag 5/12 kl 12.00. Om nytt bud kommer mot slutet förlängs auktionen med 15 minuter efter sensate budet.

Finns i Linköping men kan skickas inom landet mot självkostnad i frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

En tusing för 1070 kortet. Kan hämta.

Permalänk

Nofan: 100 kr

Permalänk
Medlem

1100+ frakt för 1070.

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

1600 plus frakt för 1070

Permalänk

Bjuder 200kr + frakt för kylaren

Visa signatur

Ryzen 2600, Asus B350 Plus, Mac G5 Chassis, 16GB 3200MHz, SSDNow 240 GB, ASUS Strix GTX970, HP Pavillion Gaming 15

Permalänk
Medlem

Och där var tiden ute. @krzysgro och @arttu1240, ni har PM.