MSI Cashback, Assassin's Creed Valhalla, $25 Steam - Black Friday Nov-Dec 2020

Permalänk
Medlem

Löste in AC Valhalla för min skärm nu. Planen var att använda Skärm + ett 3070 för att få tillbaka 1000kr men visste inte vilka butiker som var OK att handla ifrån och inget svar från deras support. Visste inte heller om jag skulle hinna få ett 3070 så beställde ett 3060ti istället.

AC Valhalla + 250kr är inte helt fel när skärmen redan var nedsatt ~2500kr

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite

Permalänk
Medlem

Har fått inbetalt 208 kr på min bank från "Benamic Unli", trodde först det var en person men detta skulle kunna vara 20€ cashback från MSI. Någon annan som fått?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Knep ett Msi Meg z490 Unify & Intel 10400F som har prel.leveransdag 28 December. Combo-cashbacken hinns med, men får se om man hinner med AC:Valhalla / Steam-presentkortet

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Är det någon mer som har haft problem med att registrera ett medlemskonto hos MSI?
Jag kan nämligen inte registrera min produkt.. antar att det kan bero på att jag inte får något aktiveringsmail..

Permalänk
Medlem
Skrivet av [Qvist]:

Är det någon mer som har haft problem med att registrera ett medlemskonto hos MSI?
Jag kan nämligen inte registrera min produkt.. antar att det kan bero på att jag inte får något aktiveringsmail..

Inte problem med just detta, men inte fått några mail från msi alls med Steam-kod (trots att den är godkänd) och spelkoden fick jag leta upp manuellt på sidan.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av [Qvist]:

Är det någon mer som har haft problem med att registrera ett medlemskonto hos MSI?
Jag kan nämligen inte registrera min produkt.. antar att det kan bero på att jag inte får något aktiveringsmail..

Har själv registrerat mig och tidigare skickat bild på MOBO+kartong men blev nekad pga. jag inte fick ha moderkortet i antistatpåsen eftersom det blev "svårt att läsa". Skickade då en ny där jag packat upp den, men nu när jag försökt komma åt koden på hemsidan så får jag en 404 varje gång jag använder mig av Google-inlogget som jag ursprungligen registrerat produkten på..

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Inte problem med just detta, men inte fått några mail från msi alls med Steam-kod (trots att den är godkänd) och spelkoden fick jag leta upp manuellt på sidan.

Skrivet av maow45:

Har själv registrerat mig och tidigare skickat bild på MOBO+kartong men blev nekad pga. jag inte fick ha moderkortet i antistatpåsen eftersom det blev "svårt att läsa". Skickade då en ny där jag packat upp den, men nu när jag försökt komma åt koden på hemsidan så får jag en 404 varje gång jag använder mig av Google-inlogget som jag ursprungligen registrerat produkten på..

Jag lyckades få ett aktiveringsmail idag men nu har jag stött på nästa problem, kan inte registrera moderkortet på mitt konto.. så nu återstår det at se hur snabb supporten är

Permalänk
Medlem

Den 7:e fick jag mina 312 kr från Benamic Uncli

Permalänk
Medlem

Sjukt rörig hemsida, sjukt rörig support, svarar knappt på frågorna man ställer.

Lyckades dock knipa Valhalla tack vare att jag var i kontakt med supporten över ett annat ärende.

Visa signatur

ASUS TUF 3070 ti | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Ryzen 5600x + Be quiet pure rock | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200mhz | Phanteks 400A Digital | Ezdiy-fab RGB 120mm x5 | Corsair RM750x 750W | WD Red 3TB | Corsair Force Series MP510 960GB M.2 SSD | Optix MAG341CQ | Ducky Mecha mini | Razer Deathadder Elite