MSI Gaming X Trio 3060 Ti trasig?

Permalänk
Medlem

MSI Gaming X Trio 3060 Ti trasig?

Tjenare, installerade nyss mitt sprillans nya Gaming X Trio och har märkt att youtube dummar sig till och från när jag scrollar eller startar en ny video, bilden rättar sig om jag startar fullscreen och dubbelklickar igen så den backar tillbaka till normal size.
Använder Edge Chromium som webbläsare.
Felet uppstår på båda av mina skärmar.
4K tv (HDMI)
1440p 144hz GSync (DP)

Körde DDU v18 före montering, och installerade 457.51 Clean Nvidia RTX drivers från Guru3d forumet.

Är det någon mer som märkt detta? Någon som vet hur man åtgärdar eller är det bara "vänta på drivers" som gäller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lap87:

Tjenare, installerade nyss mitt sprillans nya Gaming X Trio och har märkt att youtube dummar sig till och från när jag scrollar eller startar en ny video, bilden rättar sig om jag startar fullscreen och dubbelklickar igen så den backar tillbaka till normal size.
Använder Edge Chromium som webbläsare.
Felet uppstår på båda av mina skärmar.
4K tv (HDMI)
1440p 144hz GSync (DP)

Körde DDU v18 före montering, och installerade 457.51 Clean Nvidia RTX drivers från Guru3d forumet.

Är det någon mer som märkt detta? Någon som vet hur man åtgärdar eller är det bara "vänta på drivers" som gäller?

https://imagebucket.io/uploads/2nf44/

Tja, vill minnas på gammalt problem som löste detta genom att stänga av Hardware Acceleration, under Edge upp till höger klicka på dem 3 prickarna, sedan settings och System till vänster och på höger sida stäng av Hardware Acceleration.

Prova starta om edge också.

Permalänk
Medlem

Testade att installera Firefox, allt funkar perfekt, måste ju vara nåt med chrome/chromium som spökar :c