Permalänk

Stylus penna

Tänkte köpa styluspenna till barn och undrar om det finns något bra billigt alternativ?
Det ska endast användas för att måla med i appar.
Kollade lite på Amazon, men är osäker på vilka som fungerar bra på alla typ av Android surfplattor/mobiler.
Någon som har något bra tips på några billigare?

https://www.amazon.se/s?k=stylus+aktiv&s=price-asc-rank&qid=1...

Visa signatur

Fractal Design Define C, ASUS PRIME Z370-A
Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB
HyperX Predator DDR4 3200MHz 16GB( PC4-25600 CL16 16-18-18 )
Palit GTX 1070 TI, Samsung NVMe SSD 960 EVO M2
Seasonic Focus+ 750W 85+ GOLD PSU

Permalänk
Samsung Sverige

Det går väl att säga generellt att den typen av styluspennor ger ganska dålig känsla. Är ett ett litet barn tror jag inte att det är någon större fara, men om det är ett barn som börjar måla lite mer avancerat kan en Tablet med tillhörande penna göra rätt stor skillnad. Du får ju tryckkänslighet och en del annat med den lösningen.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

Spetsen på ett vanligt AA batteri fungerar om du vill ha billigast möjliga

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av talonmas:

Spetsen på ett vanligt AA batteri fungerar om du vill ha billigast möjliga

I det långa loppet kan nog en pennformad stylus för några tior vara lite bekvämare än ett AA-batteri. Men kul att det funkar!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung