Oöppnad LG 34'' UltraGear 34GN850, endast snabb affär, kort tid kvar på öppet köp

Permalänk
Medlem

Oöppnad LG 34'' UltraGear 34GN850, endast snabb affär, kort tid kvar på öppet köp

Köpte denna under BF men bestämt mig för att skaffa mig en 38" istället. Tänkte lägga upp den här ifall någon missade BF rean.

Startpris 9320(Inköpspris + Sweclockers avgift), kan köra en kort budgivning till 18:30 men har inget bud kommit in innan dess så är 9320 slutpris. Hämtning senast ikväll eller imorgon fram till ca 14:00.

Säljes snabbt så köparen har möjlighet att testa den innan öppet köp går ut, hämtades ut 29 november. Needless to say har jag inte testat den då den är oöppnad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kunde du inte gjort detta för en vecka sen? Haha

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

Kunde du inte gjort detta för en vecka sen? Haha

Borde jag helt klart gjort, men kunde inte bestämma mig för om jag skulle byta till den i alla fall :P. Med tanke på priset som är betydligt lägre än 38". Men inser att jag förmodligen inte skulle känna mig nöjd med 34" och vilja byta ut den inom något år och då känns det dumt. Hoppas på att behålla det jag köper länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sienar:

Borde jag helt klart gjort, men kunde inte bestämma mig för om jag skulle byta till den i alla fall :P. Med tanke på priset som är betydligt lägre än 38". Men inser att jag förmodligen inte skulle känna mig nöjd med 34" och vilja byta ut den inom något år och då känns det dumt. Hoppas på att behålla det jag köper länge.

Va ute efter en sån här, men fanns inte i lager nånstans så fick bli en liknande...

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem

Fick lämna tillbaka den till Inet