Samsung galaxy tab A sm-510 inget stöd för ARcore? fixa?

Permalänk

Samsung galaxy tab A sm-510 inget stöd för ARcore? fixa?

Jag får inte appen Lego hidden side att fungera på plattan. vad jag förstår det som har den inte stöd för ARcore, kan man fixa det eller är det något annat som spökar?

Permalänk
Medlem

Den finns inte med på Googles lista över enheter som stöds: https://developers.google.com/ar/discover/supported-devices

Det kan ju gå att sideloada appen genom att ladda ner den från annat ställe men jag är skeptisk till att det kommer fungera tyvärr.

Visa signatur

Aorus Elite X570, Ryzen 3700x, G.Skill Trident Z Neo 3600MHz, RTX3080 TUF Gaming OC, NH-u12a

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av unreal_is_back:

Jag får inte appen Lego hidden side att fungera på plattan. vad jag förstår det som har den inte stöd för ARcore, kan man fixa det eller är det något annat som spökar?

Ja, det verkar som att du måste upp till Tab A7 eller S-serien för att ha stöd för ARcore.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Skrivet av Samsung:

Ja, det verkar som att du måste upp till Tab A7 eller S-serien för att ha stöd för ARcore.

Vad synd, lego hidden side fungerar inte utan.