Permalänk
Medlem

Sålde iväg min dxracer nu och lånar ibland grabbens gamingstol från netonnet bara för att ha något att sitta på och t.om den är fan skönare än dxracern.

Har börjat sneglat lite på kinnarps nu också och ska ta mig till en återförsäljaren för att prova.

Permalänk
Medlem

Kör fortfarande Ikea Marcus, börjar bli lite sliten efter 5-6 års tungt användande men är fortfarande väldigt nöjd med den.

Permalänk
Medlem

Min Dxracer har fungerat fint i över 5 år nu. Dock så dog en gummidistans idag och den började wobbla som fasen. Den har sett ut som skit länge, plädret flagnar och ser förjävligt ut överallt. Har då och då sneglat på bättre stolar på begagnatmarknaden och tänkte att nu får det kanske vara dags för dxracer lär väl tvinga mig att byta hela cylindern vilket jag inte är helt pepp på.

Dock så är marknaden rätt död, så insåg jag varför. Alla jobbar hemifrån, alla vill inreda sina kontor med vettiga stolar. Inte undra på att det är renrakat på blocket. Jävla corona!

Permalänk
Skrivet av LastNinjas:

https://www.ikea.com/se/sv/images/products/markus-kontorsstol-glose-svart__0724707_PE734589_S5.JPG

Kör fortfarande Ikea Marcus, börjar bli lite sliten efter 5-6 års tungt användande men är fortfarande väldigt nöjd med den.

Kan rekommendera Markus också. Gamingstolar är bortkastade pengar tyvärr.